...
Genç kız dağınık odasında, yastıkların hepsinin ayrı bir köşede olduğu yatağında kitap okurken aklı hala Jisoo'nun kilo aldığını söylemesindeydi.
Jisoo'nun etkisi buydu işte, önemsenmeyecek kadar iğrenç biri olduğunu düşünüyordu ama kendisi o kadar kusursuzdu ki önemsememek imkansızdı.
Kitabın defalarca kez okuyup, aklı dolu olduğu için bir türlü anlayamadığı satırlarını tekrar okudu ve anlayamaması onu sinirlendirdiğinde derin bir nefes aldı.
Tekrar okumayı deneyecekken kapının tıklatılmasıyla gözlerini satırlardan kapıya çevirdi ve mırıldandı. "Gir"
Komutuyla Jennie'nin küçük bedeni kapıyı hafif aralayıp başını uattı ve kendini gösterdikten sonra yineledi. "Müsait misin?"
Lisa kitabını kapatıp yatakdaki yastıkların birinin yanına koydu ve Jennie'yi yanıtladı. "Evet, gelebilirsin"
Jennie arkasını kontrol edip odaya girdi ve ellerini önünde birleştirip bir süre odayı inceledi.
Lisa soran gözlerle ona bakarken bir süre sonra yatağında oturması için yer açtı. "Gel"
Jennie küçük adımlarla kızın açtığı yere oturup bağdaş kurdu ve utangaç gözlerini onun bal rengi irislerine kenetledi. "Konuşabilir miyiz?"
Lisa bıkkınlıkla iç çekti. "Jennie..."
İsmiyle mızmızlandığında Jennie hızlıca gözlerini kaçırıp parmaklarıyla oynarken, gelmeden önce toparladığı cümlelerini kıza sundu. "Dün sabah kahvaltıda olanlar için özür dilerim."
Dudaklarını yaladı ve gözlerini tekrar onunkilere sabitledi. "Aslında bir açıklama yapıcaktım fakat haklı olduğunu fark ettim. Jisoo'ya cevap vermek için seni kullandım ve fark ettiğimde suçlu hissettim"
Lisa umursamazca başını salladı. "Önemi yok"
Hemen sonra aklına gelen şeyle kaşları çatıldı. "Ama bir daha Vanessa ile ilgili konulara karışma"
Jennie alt dudağını dişledi ve olumlu anlamda başını salladıktan sonra hızlıca yatakdan kalktı. "İyi geceler o zaman"
Lisa "İyi geceler" dedikten sonra Jennie arkasını dönüp çıkmaya çalıştı fakat makyaj masasında sevdiği sanatçının parfümünü görmesiyle durdu. "Tanrım! Bu kadına bende bayılıyorum"
Sonrasında ise her şey çok hızlı olmuştu. Jennie hevesle parfümü eline alıp övgüler yağdırırken düşürdü ve şişenin yere düşüp kırılma sesiyle korkarak geriye sıçradığında Lisa'nın hızlıca ayağa kalkıp onun yanına gitmesine sebep oldu.
Jennie'nin ürkek kalp atışları odayı sarmalamışken Lisa telaşla yaklaştı. "İyi misin?"
Jennie cam kırıklarından korkarak uzaklaştı ve geri adım attığında arkasındaki kıza çarpmasıyla hızlıca ona döndü.
Neye uğradığını şaşırmış gözleri ve büyümüş gözbebekleriyle Lisa'ya bakarken telaşla özür diledi. "Ö-özür dilerim"
Lisa başını olumsuz anlamda salladı. "Sorun yok, bir yerine cam batmadı değil mi?"
Jennie de başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır"
Lisa onu cam kırıklarından biraz daha uzaklaştırıp yatağın ucuna oturttu ve hala şaşırmış bakışlarını cam kırıklarında gezdiren kızın çenesini tutup kendine çevirdi.
Güldü. "Jennie,sadece parfüm"
Jennie mızmızlanarak omuz silkti. "Bana yapılsa çok sinirlenirdim"
Lisa, kızın gerginlikten terlemiş anlına yapışan saçlarını ona yaklaşarak gevşek bir at kuyruğu yapmaya yeltendi.
Saçlarını elinde topladığında bileğindeki tokayı almak için hamle yaptı fakat boynuna çarpan sıcak nefesle özleri kapanmıştı.
Dudaklarını yaladı ve gözlerini açıp nefeslerini kontrol edip, etkilendiğini küçük kızdan gizlemeye çalıştı.
Saçlarını topladı ve nefeslerini kontrollüce alarak geri yavaşça geri çekildi.
Jennie'nin ondan farklı bir halde olmadığını göründe alayla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
Gülüşünü saklamaya çalışarak genç kıza döndü. "İyi geceler"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SE7EN
FanfictionRosé bir öz kızı ve beş üvey kızıyla yaşadığı ahşap villada, kızlarının gerçek karakterlerinden habersizdi. Kitabın ana konusu "7" isimli filmden gelmektedir. Film ve kitabın gidişatı aynı değildir.