jisoo

453 62 23
                                    

Genç kız denediği elbisenin içinde kendisine bakarken arkasındaki üvey annesinin, kalçasında gezen gözlerini aynadan görüp sırıttı. 

Jennie ve Megan kabinlerde bir şeyler denerlerken hızlıca kabin bölümünden çıkıp mağazada, bedenine uyan başka bir elbise buldu. 

Kendisi tekrar kabinler girdiğinde, Jennie'nin kabinden çıkmasıyla kardeşinin çıktığı kabine girip kapıyı kapattı. 

Yüksek ihtimal normalde asla giymeyeceği ve ilgisini çekmeyecek, gelişigüzel aldığı elbiseyi bedenine geçirdi ve kendi başına kapatacağı fermuarı kapatmadan önce kabinin dışındaki Jennie'e seslendi. "Jennie, Lisa diğer mağaza kasada kalmış cüzdanını alıp ona bakmaya gider misin?"

Jennie annesine baktığında ve Rose kızını soğuk bakışları ve başıyla onayladığında Jennie mağazadan çıktı. 

Scarlett, yandaki kabinin içinde ağlayan Megan'a destek olmaya çalışıyordu ve Jisoo yan kabindeki iki kardeşine seslendi. "Mağazayı biraz daha dolaşırsanız bir şeyler bulacağınıza eminim Megan!"

Jisoo'nun sözlerinden hemen sonra Scarlett'ın destekleyen fısıltısı duyuldu. "Hadi biraz daha gezelim sana göre bir şeyler buluruz"

Jisoo sessizce kıkırdadı ve onların çıkmasını bekledi. 

Mağazanın içinde dolaşan ve yüksek ihtimal bir şeyi beğenip denemeye tenezzül etmeyecek olan Vanessa'yı uzaklaştırmasına gerek kalmamıştı. 

Zaten Vanessa kabin kısmında olsaydı Jisoo böyle bir şeye kalkışmazdı çünkü son zamanlarda geceleri odasından gelen sesler yüzünden evden biriyle birlikte olduğundan şüphelenen yan odasındaki manevi kız kardeşinin şüphelerini arttırmak istemiyordu. 

Fakat herkes çıktığında ve kabin kısmı boşaldığında kabinin kapısını açtı ve sadece başını uzatıp, küçük kahverengi koltukda telefonuyla ilgilenen Rose'ye döndü. "Anneciğim"

Rose'nin keskin yüz hatları kendisine çevrildiğinde aynı anda yutkunması genç kızın sırıtmasına sebep oldu. "Fermuarımı kapatamıyorum, yardımcı olur musun?"

Klişe konuşmasına rağmen Rose'nin kendisini görünce bir kaç saniye afallaması ve büyülenmesine bayılıyordu. 

Telefonunu çantasına atıp kahverengi koltuğa bıraktı ve hızlıca kabindeki üvey kızının yanına girdi. 

Nutkunun tutulduğunu gizlemeye çalışan uyaran sesiyle fermuarı çekerken konuştu. "Amacın ne Jisoo?"

Fermuarı çekip geri çekildiğinde Jisoo hızlıca önünü dönüp geri çekilen bedenini kendisine çekti ve dudaklarına, her daim karşılık bulacağına emin olduğu bir öpücük bıraktı. 

...

Genç kızın çıplak sırtı aynanın soğuk yüzeyine yaslanmışken, gözleri aldığı zevk yüzünden kararmıştı. 

Kendisini üvey annesinin parmaklarına ittiğinde dudaklarından kaçan inleme, yan kabinin açılması ve duyduğu ses arasında sadece bir kaç saniye vardı. "Bugün en çok eğlenen siz olsanız gerek"

Vanessa cümlesinden hemen sonra yan kabinden kapıyı çarparak çıktı. 

...

SE7ENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin