jennie | lisa

680 65 20
                                    

...

Genç kız ailesini alt katta bırakıp girdiği mağazada, üvey kız kardeşini aramaya koyuldu.

10 dakikadır kasanın yakınlarında tur atsa da bir türlü kaküllü kızı bulamamıştı. Sinirli bir iç çekti ve kendine aldıklarıyla dolu 2 dolu poşeti tek koluna takıp, diğer kolundaki çantasından telefonunu çıkarttı.

Lalisa'nın numarasını tuşladığında, kesinlikle çok sıcaklamıştı ve karşısına çıkan ilk görevliyi klimaları açmadıkları için dövebilecek sinirdeydi.

Bir tane daha sinirli iç çekişten sonra telefonu kulağına götürüp açılmasını bekledi.

Çalıyor sesi her duyulduğunda yanaklarını şişirip, ayağını sabırsız bir ritimle mağazanın kahverengi zeminine vuran genç kız sonunda telefonun açılmasıyla söylenerek konuşmaya başladı. "Neredesin sen?! Jisoo'ya kasada kaldığını söylemişsin ve aradıktan sonra hiç bir şey yokmuş gibi gittin mi gerçekten? O zaman neden arıyor-"

"Jennie"

Sıcak hava genç kızı hıçkırarak ağlayacak kadar sinirlendirdiğinden, ne kadar hızlı konuştuğunu fark edememişti. Ayrıca gerçekten hıçkırarak ağlamasına ramak kalmış vaziyetteydi.

"Hm?"

Sonunda bitkinlikle kız kardeşini yanıtladı. Lalisa ise Jennie'nin karşısındaki kabin bölümünden,siyah ve kısa bir elbiseyle çıkıp kız kardeşine kulağında telefonla el salladı.

Jennie utançla başını eğip telefonu kapattı ve onun yanına adımladı.

Yanına gider gitmez Lisa konuştu. "Birincisi; ben kimseyi aramadım. İkincisi; arayacak olsam sence cidden Jisoo'yu mu arardım?"

Jennie yarım saattir üzerinden gitmek bilmeyen sıkıntıyla saçlarını geriye taradı ve mızmızlanarak açık kabindeki küçük kahverengi koltuğa oturdu. "Off... bilmiyorum"

Lalisa kapıya yaslandı ve kaşlarını çatarak, başını kabinin aynasına yaslayıp tavana bakan kardeşine baktı. "İyi misin sen?"

Jennie mırıldandı. "Sadece biraz sinirim bozuldu. Sıcaktan işte"

Lisa güldü.

Jennie gözlerini ona indirip baygın bakışlarını onda gezdirdi. "Gülme"

Lisa yine güldü ve cevaplarken gülümsemesini silmedi. "Hadi kabinden çık da şunları alalım."

Gözüyle kabinde asılı olan bir sürü kıyafeti gösterdi. Jennie'nin gözleri bu sefer kabinin renkli ışıklarındayken devam etti. "Sonra beraber bir şeyler yeriz"

Genç kız yavaşça başını sallayıp ağır adımlarla kabinden çıktı.

...

"Güzel seçim"

Lisa hamburgerinden bir ısırık daha aldı ve kendisiyle aynı menüyü söyleyen kıza gülümsedi.

Jennie gülümsedi ve karşısındaki kızın dudağının kenarındaki sosu gördüğünde kıkırdayarak yemeğine devam etti.

"Parfüm şişesi için tekrar özür dilerim"

Lisa hızlıca başını olumsuz anlamda sallarken, Jennie hamburgerini tabağa koymuş ve yağlı ellerine dikkat ederek,yanındaki poşetlerden birinden bir kutu çıkardı.

"Sorun değil çok kullanmıyordum"

Jennie sos bulaşmış parmağını emdi ve masaya koyduğu kutuyu dirseğiyle Lisa'nın tarafına itti. "Bu telafisi"

Lisa kaşlarını kaldırıp yanındaki peçeteyle hızlıca ellerini sildi ve kutuyu açtı.

İçinden çıkan parfüm, Jennie'nin odasında kırdığının on katı fiyatında, son derece şaşalı kutusu olan bir parfümdü.

Jennie'e mahçup bir şekilde baktı, "gerekli değildi"

Jennie omuz silkip hamburgerini yemeye devam etti.

...

Lisa

Yanında yatan kızın yanağından makas aldı ve önündeki fotoğraf albümünün sayfasını çevirdi.

Yarım saattir Vanessa ile birlikte genç kızın aile albümlerini karıştırıyor ve küçüklüğünü gördüğü manevi kardeşiyle devamlı dalga geçiyordu.

Bu sefer gördüğü fotoğrafla kahkaha attı. "Çok tatlısın siktir"

Gülüşü arasından söylediği cümleyle, omzunda yatan kızın hafifçe gülümseyerek gülüşünü dinlemesine sebep olmuştu.

Kızaran yanaklarıyla başını eğdi ve Lisa gülmeye devam ettiğinde kıpkırmızı olan yüzüyle albümü kapattı. "Tamam ya yeter bu kadar"

Lisa gülmeyi bırakıp albümü ile kendisine bakan kıza baktı. "İyi geceler ufaklık"

Vanessa gülümsedi ve yataktan kalkıp kapıya yöneldi.

Kapının önünde durup, koltuk altına sıkıştırdığı albümle, kendisiyle birlikte kalkan ablasına döndü. "İyi geceler"

Tatlı bir gülümsemeden sonra derin bir iç çekti ve aylardır aklından geçeni, ablası ona sarılmak için yaklaştığında yaptı.

Ona yaklaşan bedenine tutundu ve dudaklarını dudaklarına kapattı.

Lisa kısa süren bir şoktan sonra geri çekildi ve karşısındaki kızın utanmaması için hafifçe gülümsedi.

Olmamış gibi yaparak kıza sarıldı va kapıyı açıp gittiğinde, düşüncelerinden saklanabilmek için uykuya daldı.

...

SE7ENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin