FİNAL
"Jennie! Çabuk bırak o çantayı!"
Jennie elinde büyük çantasıyla iğrenen bakışları annesi ve Jisoo'da gezerken hırsla evin kapısını çarpıp çıktı.
Rose her zamankinin on katı siniriyle kapıya bakarken onun bu halini gören Megan ve Scarlett yerlerine sinmişti.
Vanessa gideli daha yirmi dakika bile olmadan Rose ve Jennie, Jisoo ile Rose'nin ilişkisinden dolayı kavga etmişti ve Jennie eşyalarından bazılarını toplayıp evden çıkmıştı.
Fazla uzak bir yere gidemezdi. Cebindeki parayla en fazla üç gün otelde kalabilirdi fakat Rose kızına şu ana kadar yaptığı haksızlıkları ve Jisoo'u ön plana çıkardığını bildiğinden, Jennie'nin asla kendisiyle konuşmayacağına emindi.
Lisa dudaklarını yalayıp, iç çekerek ayağa kalktı. Rose kalkar kalkmaz ona seslendi. "Nereye gidiyorsun?"
Lisa merdivenleri çıkarken hafif yüksek sesle konuştu. "Kızını almaya"
Lisa gittikten sonra Rose, evde kalan herkese baktı. "Şimdi gitmem gerek, bugün hiç biriniz dışarıya çıkmayacaksınız."
Scarlett ayaklandı. "Önemli birine sözüm var"
Rose sinirle avuçlarını sıkarken Jisoo söze atladı. "Bir günlüğüne seks yapmayıver"
Scarlett sinirle bağırdığında, kimse bunu beklememişti. "Ondan hoşlanıyorum ve-"
Cümlesini yarıda kesti ve sandalyesini itip yukarı çıkmadan önce konuştu. "Boşversenize, kime saygınız var ki zaten"
Megan arkasından bakarken, çoktan dolmuş gözlerinden bir damla düştü. "Scarlett"
Rose gözlerini kapatıp hale sinirden deli gibi sıktığı yumruklarıyla derin bir nefes aldı ve tekrar gözlerini açıp, bir şey demeden kapının yanındaki askılığa gidip çatasını alıp işe gitmek için evden çıktı.
...
"Selam"
Jennie evlerine yakın olan sahildeki bir bankta otururken birden yanına oturan bedeni görünce korkuyla sıçradı.
Kısa sürede kim olduğunu anladığındaysa tekrar eski rahatlığını aldı ve denizi izlemeye devam ederken konuştu. "Eve gelmeyeceğim"
Lisa umursamazca omuz silkti. "Ben, benimle kaçar mısın diyecektim"
...
Rose işin yorgunluğu ve sabah olanların tedirginliğiyle eve geldiğinde, Jisoo sofrayı hazırlamış, bıçakları masaya bırakıyordu.
Kapı açıldığında boğazını temizledi ve sevgilisinin eve girmesini bekledi. Rose içeri girdiğinde oş masaya baktı ve sormasına izin vermeden Jisoo söyledi. "Gittiler"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SE7EN
FanfictionRosé bir öz kızı ve beş üvey kızıyla yaşadığı ahşap villada, kızlarının gerçek karakterlerinden habersizdi. Kitabın ana konusu "7" isimli filmden gelmektedir. Film ve kitabın gidişatı aynı değildir.