...
"S-scarlett"
Scarlett önüne düşen koyu sarı saçlarını geriye attı ve üstünde olduğu kızın içindeki parmaklarını hızlandırdı.
İşi bittiğinde geri çekildi ve yatakda doğrulup hala nefesleri düzene girmemiş kıza kısa bir süre baktı.
Yatakdan kalktı ve hala orada yatan kızın sadece fermuarını açmakla yetindiği kısa elbisesinin fermuarını çekip boy aynasındaki görüntüsüne baktı.
Aynadan kızın kendisine baktığını gördüğünde sahte bir gülümseme takındı ve bileğindeki tokasıyla saçını, yukardan sıkı bir at kuyruğu olarak topladı.
Güzel kesilmiş, göğüsünün biraz altında biten koyu sarı saçları ve bembeyaz teninin çoğunu açıkta bırakan elbisesi ile az önce seks yaptığı kızın arzulayan bakışları hala üzerindeydi.
"Yarın konuşucak mıyız?"
Scarlett kızın kelimeleriyle ona doğru döndü ve bu sefer içten, hafif bir gülümseme takıntı. "Konuşuruz, belki hafta sonu"
Bir aydır görüştüğü, sürekli ne olduklarını sorgulamasına sebep olduğu kızın aklını karıştırdığı bir geceden daha sonra eve gitmek için eşyalarını topladı.
Kızın yanağına yumuşak bir öpücük bıraktı ve evden çıktı.
...
Akşam yemeği için alkol ve ter kokusunu parfümle kapatmaya çalıştığı bedeniyle ile eve geldiğinde çoktan herkes masaya oturmuştu.
Kendi tabağı da hazır bir şekilde masada duruyordu.
Jennie'nin Jisoo'ya bakan kıskançlık dolu bakışlarına kısa bir süre baktı ve gözlerini Jennie'den çekmeden gergin ortamdaki herkese inat eğlenceli tavrıyla selam verdi. "Selamlar yemek takımı"
Ayakkabılarını dolaba yerleştirdi ve omzundaki zincirli çantasını daha da sıkı tutup masadakilere sahte bir gülümseme sundu. "Size de selam sevgili ailem"
Rose öfkeli bir nefes aldı ve ortamın gerginliği şarj eden ses tonuyla Scarlett'ı azarladı. "Yine nerdeydin Scarlett?"
Vannessa koruyucu annesinin azarından hemen sonra gözlerini kısa bir an da olsa telefonundan kaldırdı ve iğrenen bakışlarını Scarlett'ın güzellik standartlarına birebir uyan vücuduna çevirdi. "Seks kokuyorsun"
Güzel kız üzerinde her zaman taşıdığı tutku dolu bakışlarını evin en küçüğüne çevirdi. "Alkol demek istdin sanırım ufaklık?"
Sonra ise üvey annesine döndü. "Kız arkadaşımlaydım"
Jisoo alayla güldü. "Hangisi?"
Vanessa,Jisoo'nun iki katı bir alayla bu sefer bakışlarını telefonundan kaldırmadan Jisoo'yu yanıtladı. "Eminim bu evden biri değildir"
Cümlenin sonuna doğru Jisoo'ya alttan bir bakış atıp keyifle sırıttı ve telefonuna döndü.
Scarlett ise Vanessa'yı umursamadan sinirle evin en büyüğünü yanıtladı. "Birden çok kişiyle takılmıyorum"
Jisoo geçiştirmek için olumlu anlamda başını salladı. Normalde buna cevap verirdi ancak Vanessa'yı daha çok kışkırtmaktan başka bir işe yaramazdı.
Lisa Vanessa'yı olaylardan uzak tutmak için genç kıza uyaran bir bakış attığında Jennie kıkırdadı. "Korumacı abla"
Scarlett artık hepsini duymazdan gelerek yemeğe oturdu ve bir an önce bitirip kalkmaya çabaladı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SE7EN
FanfictionRosé bir öz kızı ve beş üvey kızıyla yaşadığı ahşap villada, kızlarının gerçek karakterlerinden habersizdi. Kitabın ana konusu "7" isimli filmden gelmektedir. Film ve kitabın gidişatı aynı değildir.