'Main kuch help karoon? ' Priya asked Krishnaji when she was readying Peehu....
Krishnaji was surprised to see Priya standing in front of her at first but then was pleased to see her continuous attention towards Peehu....
'Main isey apni goad mein le sakti hoon.... Please' Priya asked in a bit of hesitation...
' Haan.... Kyun kahi
Priya smiled at this nod and quickly took Peehu in her arms... Peehu gave a huge smile to Priya and Priya was overwhelmed to receive this gesture....
Unknowingly Priya had tears in her eyes while holding Peehu....
Krishnaji: Are Priya ro kyun rahi ho?? Asked a mother to a mother here....
Priya: Nahi... Kuch nahi....
Krishnaji made Priya sit on the bed along with Peehu who was busy playing with Priya's chain at this moment., said: Priya.... Main tumhe zyada toh nahi jaanti... Par main dekh rahi hoon... Jabse tum aayi ho tabse pata nahi mujhe aisa kyun lag raha hai ke jaise tum kuch dhundh rahi ho.... Tum jab jab Peehu ko dekhti ho tab tab tumhari aankhein bhari nazar aati hai.... Aur yeh bhi.... Kisi ke paas jaane ke liye apna waqt leti hai lekin pata nahi kaise tumhare paas aane ke liye ek minute ki bhi deri nahi lagaati.... Dekho toh... Kaise khel rahi hai tumhari goad mein.... Kitni khush hai yeh tumhare paas...
Priya shared a look at Peehu who smiled back wholeheartedly... She kissed her and Priya could feel something releasing off her... She said: Aapse kuch kahoon...???
Krishnaji: Haan bolo na... Bina kisi dikkat ke....
Priya: Pata nahi kyun.... Par jabse is ghar mein kadam rakha hai tabse aisa lagta hai ke jaise main is jagah ko bahut pehle se hi jaanti hoon.... Maine yeh sab kahi dekha hai.... Mehsoos kiya hai.... Mr. Kapoor ko main bahut pehle se janti hoon....Woh anjaan nahi hai mere liye...Aur Peehu.... Isey dekhti hoon toh lagta hai....
Krishnaji deliberately intervened asking: Kya lagta hai???
Priya: Isey dekhti hoon toh lagta hai jaise mera hi kuch.....
At the same time Ram entered the room saying: Maa... Ab tak Peehu ready nahi hui kya??
He was surprised to see Priya in this room early morning....
Ram: Priya tum yaha kya kar rahi ho??
Priya : Woh Mr. Kapoor main bas....
Ram took Peehu from her saying: Jaao tum... Tum kal se bahut excitement dikha rahi ho... Tumhe aaram ki zarurat hai.... Jaao.... Aur breakfast lagte hi tumhe bulaya jayega... Jaao tum...
Priya wanted to say something to him but just could not.... Ram was adamant here....
Ram: Jaao Priya.... Please go and take rest....
Priya hesitatingly moved away from them but not before continuously looking at Peehu who was now playing in her father's arms, but sharing glances with her mother too...
Priya stopped at the door... Turning back to look at Peehu she wanted to take that child one more time in her arms but Ram in a bit harsh tone said: Priya... Jaao apne kamre mein... Jaakar please rest karo..... Tumhe medicines bhi leni hai.... Go...
Priya unknowingly had tears in her eyes... Somewhere she knew she was getting stuck in emotions but her mind and heart was not supporting her at the moment....
She left the room with a heavy heart.... Krishnaji felt a little bad seeing this.... And so she asked: Ram... Yeh karna zaroori tha kya??
Ram gulped his emotion and with a heavy voice said: Haan Maa... Zaroori tha... Priya ko abhi samhalna hoga.... Itni jaldi itna sab kuch usey nahi haasil hona hai....