《Seara》
ADITA
Dupa ce a zis Lili ca vom avea invitati, m-am pis repede sa pregatesc cina . Am facut friptura de pui , japchae cu pui si legume si kimbap . Sper sa le placa musafirilor.
*ding dong* Oh , cred ca au venit.Eu:Lili au ajuns . Fugi si deschide!
Lili:bine
JENO
Eu: baieti in seara asta mergem la niste prietene acasa . Ne au invitat.
Lucas:le cunoastem ?
Eu:mda...
Ten:cine s?
Eu: o sa vedeti , nu mai puneti atâtea intrebari!
Kun:bine . Sa mergem sa ne pregatim
Noi:daaaa
Dupa ce ne-am aranjat si toate cele plecam. Pe drum normal ca baietii mi-au pus numa intrebari dar nu le-am rasp . Sunt curios de fetele lor . De fapt mai mult a lui Ten ma interesează.
ADITA
Lili:bine
Dupa ce deschide Lili usa aud ....de fapt nu aud nimic . Oare ce se intampla? Ma duc sa vad dar raman socata . Ce cauta ei aici? Ce cauta el? OH PARK LILIANA O SA TREBUIASCĂ SA MI DAI MULTE EXPLICATII!!!LUCAS: Lili?
Jeno:buna draga mea
Lili:buna buna
Kun:voi 2 ??? Împreună?
Eu:da chiar Lili , voi 2 ? Dar ce cauta ei aici?adc intrati ,nu i frumos sa stati la usa. *fortez un zambet*
Dupa ce se aseaza toti ii fac semn lui Lili sa vina pana in bucatarie .
Eu:poti te rog sa mi explici ce cauta el aici?? 🤨Lili: dc nu spui ei?
Eu:cu ceilalti n-am treaba . Ce cauta ei aici ?? Na
Lili:i am invitat eu , adc pe Jeno . Ei nu stiau ca ei vin aici .
Eu:si eu ma rog dc nu am stiut ?
Lili: paiiiii
Wonho:mami ce cauta oamenii aia in living ul nostru?
Lili: sunt ...niste... prieteni...😶
Eu:du te la ei ca venim si noi
Lili:hai puiule
Eu:nenene tu ramai aici
Lili:serios eonni , trb sa faci ceva si tu . Am facut o spre binele tau . Am vorbit cu Jeno si Ten le-a spus ca vrea sa se apropie de tine , brea sa te faca sa l ierti . Chiar s a schimbat si mna . Stiu ca si tu vrei asta , si stiu ca nu iti e usor sa l ierti pt ce ti-a facut dar acum nu e numa despre tine , e Wonho la mijloc. Stiu ca inca ma tii la Ten , și-l mai iubesti. Încearcă sa vb cu el sau macar acum in living sa i spui lui Wonho ca Ten e tatal lui . Pobesteste i ! Desi e mic ai vazut si tu cat de destept este ...
Adita:ai dreptate dar imi e asa frica daca Wonho o sa se supere pe mn , la fel si Ten ....
Lili:vezi!inca il iubesti si tii la amândoi. Cel mai bine e sa spui adevarul
Adita:hai sa mergem ....e timpul ca toti sa stie adevarul ....
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙