25

100 4 3
                                    

TEN

Il iau de pe Adita si l trântesc jos. Dupa ma urc pe el si incep sa i dau o bataie de toata frumusetea. Nu mi mai pasa ca baietii au spus ca nu trebuie sa l lovim , cica se va ocupa politia de el dar nu ma pot abtine . Cand am vazut ce i dorea sa i faca Aditei .....il omor cu mana mea . Cineva ma apuca de brat . Era Lucas !

Eu:ce faci? Da mi drumul !

Lucas :bro linisteste te, politia e pe drum . Ai uitat ? Nu trebuie sa fim implicati in asta .

Kai: eu zic sa l asculti pe prietenul tau , o sa ai de suferit daca ma mai lovești 😂

Eu:*pock* nebunule taci! Tu vrei sa mori?

Kai:ce mi mai pasa....macar ma duc la iubita mea ...

Jeno:ce iubita?

Adita:baieti ...

ADITA

Incerc sa ma trezesc din amețeală. In fata mea ii vad pe baieti si pe Kai...stand jos? Observ cum Ten ii trage un pumn lui Kai dupa spune ceva de o iubita Kai . Mai bn ma duc sa le explic si lor .

Eu:baieti...

Ten: iubita mea esti bine ?! * vine si ma ia in brate*

Eu:Ten 😢mi-a fost asa dor de tine

Ten: si mie😢

Jaemin: deci ...cand vine politia? Stau de ceva timp pe Kai si chiar nu ma simt ok ...

Taeyong : mai bn zis il calaresti 😂

Adita: Wonho ,Lili unde sunt ?

Kun: acasa . Lili este cu Wonho

Adita:cred ca ar trebui sa va explic si vouă de ce Kai a facut asta .

Lucas:te ascultam

Adita:pai ....

Dupa ce le povestesc tot baietilor , asigurandu ma ca nu a ramas nimic pe dinafară observ cum pe fetele lor apare o mare tristețe . Stiu , e foarte trist si il inteleg dar totusi nu trebuia sa faca asta.

Kai:macar acum ,cat a mai ramas , vreau sa mi cer iertare pt tot ce v-am facut . In special tie Adita . Ti am adus multa suferinta ție si copilului ....Te rog , cand va veni politia sa spui adevarul . Macar acolo poate mai uit si revin la realitate

Adita:Kai te inteleg dar ai grija de acum , te rog

Peste 10 minute apare si politia . Cum am spus , am mers toti la sectie pt a le explica tot ce s a întâmplat. Kai s a ales cu închisoare pentru 20 de ani . Sincer imi pare rau pt el , chiar era un baiat ok . Dar ...mna cu dragostea nu te joci . Sper doar ca acolo sa si revina si poate cand va fii eliberat sa putem purta o conversație normală. Ai grija Kai !

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Am pus cap dupa atata timp ❤🙏

~OPEN YOUR EYES~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum