ADITA
Cobor ca sa mănânc dar in timp ce mergeam pe hol un tablou mi-a atras atentia. Era un portret al unei fete, care, sincer semana cu mn . Il ating usor si deodată tablul se da la o parte si in spatele lui se deschide o usa ...secreta. Nu stiam ce sa fac , sa intru sa nu intru .
Kai sigur e in camera lui sau e plecat deci as putea sa arunc un ochi . Deschid usa incet si intru . In spatele acelei usi de afala o camera , pot soune ca o camera chiar foarte bine aranjata. Peste tot numai poze cu Kai si o fata. Un birou, un pat de 2 persoane, niste carti si un bilet , biletul era pe birou. Deschid si citesc:" Stiu ca nu ți-am putut fii alături. Imi pare rau ca am plecat de langa tine asa repede. Sa nu faci nicio prostie dupa ce eu voi pleca. Nu te vreau acum langa mine , nu acum , nu e momentul acum . Peste cativa ani , cand vei îmbătrâni , te aștept sa vii si sa trăim fericiți. Te voi aștepta mereu ! Te iubesc Kai, te iubesc din tot sufletul meu !
Cu dragoste iubita ta Karine "
Las biletul jos si cateva lacrimi imi aluneca pe obraz . Ma sprijin de birou si ma gandesc .
Eu:sigur, cum de nu mi am dat seama. Tabloul, fata , camera, pozele , biletul... din cauza ei Kai e asa . Kai sufera , a înnebunit dupa ce fata asta a murit . Dmn ce o fii in inima lui . De asta face toate lucrurile astea , pt ca eu seman cu fata asta si el sufera . Crede ca eu sunt acea fata Karine. Offf Kai , imi pare asa rau pt tine ....
Doadata simt cum cineva imi pune mana la gura si ma tranteste in pat . Era Kai . Acum cred ca chiar am dat de belea .Kai: Tu nu ai invatat ca nu i frumos sa umbli in lucrurile altora?? Vrei sa fii pedepsita...Karine?
Eu: Karine? Kai eu nu sunt Karine , sunt Adita . Stiu ca seman cu Karine dar nu sunt ea. Kai tu suferi foarte mult , de aceea faci lucrurile astea . Te inteleg ! Hai sa o luam de la capat si sa mergi la un psiholog ....
Kai:ce stii tu? ! Karine de cate ori ți-am spus sa ma asculți?
Eu: Kai , Karine a murit nu..*pock*" Kai imi trage o palma"
Kai:panarama , trebuie sa te pedepsească daddy
In momentul ala Kai se urca pe mine si ma saruta . Încerc sa ma împotrivesc dar nu reusesc. E prea puternic pt mine . Incep sa plang si sa il implor sa ma lase in pace , dar nu ma asculta. Incepe sa si bage mainile sub tricou , dupa încearcă sa mi dea hainele jos . Asta e , acum o sa fiu si violata . Ce mult imi doream!🤦♀️
X: nemernicule dă te jos de pe ea
Aud cum cineva striga la Kai , eram prea ametita ca sa mi dau seama cine e . După cum pare , cred ca e cineva bun . Doamne multumesc....sunt salvată....
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙