Ten
Eu:baieti in seara asta acționăm. Nu se așteaptă sa acționăm asa repede.
Jeno:care i planul hyung?
Eu:Lili tu ramai cu Wonho aici si la ora 10 :08 suni la politie si spui ca un nebun a rapit o pe prietena ta si ca niste prieteni s-au dus sa o salveze . Sau dus la adresa "strada Energ nr 108 " . Iti las un pistol . Stii sa l folosesti asa ca nu mi fac probleme.
Lili: am inteles , stai fara griji!
Eu:baieti noi mergem cu 2 masini . Cu a mea si a lui Kun . Eu ,Jaemin si Lucas la mine in masina iar Jeno ,Kun si Taeyong la Kun in masina . Prima data o sa ne asiguram ca stingem toate camerele si dupa intram . Dupa vedem cum ne iîmpărțim. Un lucru sa stiti toti " nu il omorati ". Trb sa vina politia sa l ia . Daca noi il omoram se va crede ca noi suntem aia rau .
Jaemin:dar ar spune Adita si Lili ca nu i asa.
Eu:totusi vom fii acuzati de omor ai mna . Nu cred ca vreti sa ma strângă ceva de manute, nu?
Ei:nu nu
Eu:atunci nu l omorati. Cel mai ok daca folositi pistolul il impuscati in mana sau picior . A da si de batut...mai usor .
Ei:am inteles .
ADITA
Stau de 5 ore închisă in casa si nimic frate . Asta sta pe canapea si nu face nimic . Decid sa ma duc sa i spun ca imi e foame. Macar atat da fac .
Eu:auzi , n-ai nimic in casa asta de mâncare?
Kai :ba da . Du-te in camera ta , iti pregatesc eu ceva
Eu:ok...m-mersi ....
Intru in noua mea camera si decid sa fac un dus pana e gata mancarea .
KAI
I-am facut repede niste ramen . Se aude dusul cred ca face baie . Am chef de joaca . Merg repede si imi dau jos toate hainele., pun un prosop sa mi acopere partea intimă si merg in camera ei .
ADITA
Am terminat dusul iar acum îmi usuc parul . Deodata Kai intra fara sa bata la usa . Cand l-am vazut cum e îmbrăcat, ce îmbrăcat, când l-am văzut aproape gol imi venea sa vomit . Nu vreau sa mint, are un corp minunat dar nu ,nu . Nimeni nu i ca Ten al meu . Pacat ca l strica creierasul .Eu:n-ai usa baiatu?
Kai:uhh
Eu:ma da tu te exciti cand vezi pe cineva ca si usuca parul?
Kai:papusa sa vii jos ca sa mănânci.
Eu:puteai sa strigi , nu sa intri
Kai:pierdeam priveliștea asta 😏
Eu:iesi
Kai:IUBITA MEA in seara asta o sa avem treaba 😏
Eu:da da vezi sa nu , acum IESI
Kai:te astept
Dmn bine ca a plecat . Ce ma fac eu acum . Am dat de belea , nu gluma . Ten pe unde esti ??😓
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙