2

186 10 14
                                    

LILI
Ahhhh ce ma enerveaza baiatul asta Ten . De cand s a combinat cu Adita , adc a fraierit o , prea mult se baga intre noi . Poate ca unii ma inteleg gresit si nu vad dc nu mi place de el ca si om dar stiu bine ce stiu.
Baiatul asta sigur o sa i faca ceva si ea o sa sufere si cine o sa ramana sa pice de proastă??? Lili normal . Offf doamne fă ca gandurile mele sa nu se adevereasca. Tot stau si ma gandesc la vorbele Aditei "Jeno te cam place". Nu , o fii el dragut dar nu. Cine stie ce are in cap . Inaite ca parintii mei sa moara eram foarte retrasa, invatam si doar atat. Ma lasam jucata in picioare de tarfele scolii. Am avut un an in care nici sa merg la scoala nu mai puteam dar trebuia . Noroc cu Adita ca mi-a fpst alaturi , stiind ca si ea sufera la fel de mult ca mine , totusi nu a aratat prea mult asta .  Adorm intr un final .

TEN
Sunt cu băieții acasa la noi . Ne-am hotarat sa ne luam toti o casa impreuna . Da da , de cateva luni , mai bine zis 5 luni sunt cu tocilara liceului , adc una din ele . Nush cum am rezistat atat de mult . N am prins momentul, dar de ziua ei sigur o sa fie ceva .
Jeno: deci maine seara avem petrecere

Kun:da da

Taeyong:bauturaaa , fete frumoase

Jaemin: da ma dar .... lasa

Lucas:Ten esti sigur ca asa vrei sa faci ?

Jaemin:fata chiar e de treaba , nu e cum credeam noi . Sincer imi e mila de ea , la ce o sa pățească. 

Eu:lasă-mă mă si tu cu asta . Biletele sunt gata?

Jeno:da bro

Jaemin:Pana la urma cum facem ?

Eu:ce sa facem?? O imbat , o fut si gata dispar din viata ei

Kun: tampitule nu la ea ma refer. 

Eu:aaaa te referi la piticania aia

Jeno: Ten!

Eu: ba tu esti prost ??? Ție chiar iti place de 1,55 ??

Jeno: Ten daca tu vrei doar sa-ti bati joc de Adita , eu de Lili nu

Eu:stai calm ca i am zis să-i spuna ca o placi
Jeno: pof...

Taeyong:deci ce facem cu Lili ?

Eu: piticania aia de prima data nu m a placut , bănuiește ceva singur. Am un plan .

Lucas: spune

Eu: Jeno se va duce sa vorbească cu ea , ii bagi tu vrajeli ceva ca esti bun la asta . Dupa eu ii pun ceva in bautura si hopa sus .

Jeno:e ok .macar ma joc si eu putin , chiar daca nu mi place ....

Kun:e nu ti place

Lucas :mamaaa ce plan bun .

Jaemin:  acum hai la culcare , maine trebuie sa fim fresh

Eu:noapte buna

Ceilalți :noapte bună

AUTOR
Se pare ca Adita va fii folosită si parasita . Oare chiar va face Ten asta ?? Sigur ca da! Doar a fost playboy ul liceului. El vrea doar o noapte si atat . A spus ca unul ca el nu se poate îndrăgostii . Asta ramane de vazut pe viitor.

ADITA
Sunt trezita de Lili ce facea ca trenul .
Lili: haida, scularea, haideeee , eonniiiiiii. EONNI TREZEȘTE TE . E ziua ta . La multi ani eonni . Ce naiba faci de nu te scoli . Haida ca trb sa pregatim .

Eu:ooooo usor ca ma doare capul la cat ai tipat

Lili:hai fata ca n-am facut asa rau

Eu: " EONNI TREZEȘTE TE " *incepem sa radem amandoua*

Lili: sa facem curat si dupa sa ne pregatim

Eu:daaa , haideee

Am inceput sa facem curat pe la 10:00 si am terminat pe la 16:00. Cred si eu la cata mai casa . Dupa ce terminam pregatim mesele cu bauturi si mancare , punem baloanele si fugim pt a ne pregatii.


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

~OPEN YOUR EYES~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum