17

122 5 2
                                    

LILI

Stau la usa de 2 ore jumate si observ ca se cearta din ce in ce mai rau pana cand il aud pe Ten ca i spune"imi pare rau" dupa si pe ea . Deodata un zgomot se aude semn ca se intampla ceva . Deschid usor usa si observ ca se saruta. Raman putin uimită dupa inchid usa si ii las in pace . Stiu ei mai bn ce au de facut . Dau sa plec dar Jeno ma ia pe sus .

Eu:yaaa lasa ma jos

El:si daca nu vreau?

Eu:Jeno !!!

El:dc stateai si ascultai la usa?

Eu:e-eu am vrut sa ma asigur ca eonni e bine . Da asta am vrut .

El:si tu vrei sa te cred?😏

Eu:faci ce vrei . Acum lasa ma !yrb sa ma duc la Wonho .

El:a plecat!

Eu: unde?ce ?cum???

El: acum jumate de ora a plecat in parc cu baietii. Stai linistita e in siguranta cu ei . A da si nu vine in seara asta acasa. Sa ii lasam pe Adita si Ten sa fie singuri acum , adica toata ziua ,noaptea...

Eu: la ce te referi?

El:la nimic . Acum mergem si noi sa ne plimbam . Nici noi nu o sa venim in seara asta acasa .😏😂

Eu:yaaaaa LEE JENO !😂

Ne pregatim si plecam . Ajungem la un fel de restaurant . Un fel...
Eu:dc am venit aici?

El: nu am voie sa mi scot in oras iubita?*ma pupa pe frunte *

Eu: Ohhh dragul de tine🤨🥰

El:comandam ce vrei tu

Eu: bine sa vedem
Am de gand sa i fac o farsa .Nu am un motiv dar asta simt acum , plus ca pot spune ca e pt ....hmmm pt ce ?? A gata , pt ca nu mi-a spus ca a plecat Wonho, nu mi-a cerut permisiunea . Cat timp e la baie am facut comanda. I am luat supa de pui dar i am spus chelnerului ca in supa lui sa puna wasabi mult pt ca asa ii place dar să punăsi in rulourile de branza cu carne . Mama Jeno nu stii ce te aștepta.
Chelnerul ne aduce prima data ruloirile . Vine si Jeno.

El:gata ? Ce repede te-ai miscat

Eu:da da acum ia si mănâncă.

El:pai si tu?

Eu:mananc si eu dar vreau sa vad daca ti plac
. Cand eram mica mama imi facea rulouri de genul . Bine ca am gasit la restaurantul asta .
Jeno ia un rulou si musca din el .

Eu:cum sunt ? Iti plac?

El:da, foarte mult . Dar cu...ahhh

Eu:ai patit ceva dragule?

El:n-nu...s-sunt ok

Eu:ahhh pai mănâncă.

El:m-mananc...dar cu ce sunt ?

 Eu:branza ,carne si

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eu:branza ,carne si...wasabi ..😂

El:ce maaa???? Baaaa dc ????🤢

Eu:i know stiu ca nu ti place wasabi ul . M-am gandit sa ma razbun putin dupa ce ca nu mi-ai spus ca Wonho a plecat .

El:yaaa gata plecam

Eu:unde?

El: la hotel dpar nu acasa!vrei sa i deranjăm?

Eu:h-hotel??? Ce facem noi acolo?

El: dormim Lili,dormim

Ajungem ,ne luam o camera si intram. Facem repedd sus fiecare si ne punem in pat . Oarecum eram putin speriata. Cine stie ce are asta in cap?! Imi da un pupic pe frunte ,ma ia in brate si adoarme.
El:te iubesc

Eu:s-si eu

El:dc esti asa sfioasa? Nu ti fac nimic . Pana nu esti pregatita nu facem nimic . Acum hai la somn .

Eu: multumesc.🥰

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

~OPEN YOUR EYES~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum