~AUTOR~
Amândoi se uita unul la altul.
Ten: esti sigura ?
Adita:de data asta ...da
Ten:bine babygirl
Ten isi da tricoul ,iar Adita ii pune mana pe abdomen si il mangaie . Isi mușcă buza si incepe sa o sarute pe fata , pe gat lasandu i semne destul de vizibile . Ea incepe sa geama usor , aplicându l de gat si plimbându si mana stanga prin parul lui .
Adita ajunge deasupra lui Ten . El ii da tricoul si pantalonii jos ramanand doar in lengeria intima . Incepe si ea sa i sarute gatul lasandu i si ea cateva semne. Ten geme putin .
Dupa coboara cu saruturile pe abdomen din ce in ce mai jos ,ajungand la pantalonii lui . Ii desface fermoarul si ii da jos. Fata observa o umflatura mare dincolo de boxeri .
Acesta si da boxerii jos si se pune din nou deasupra fetei . Ten scapa cat ai clipii de lenjeria fetei aruncand o prin camera.
Isi duce mana spre partea ei feminină incepand sa o maseze . Fata geme incorporabil pana cand Ten ii baga doua degete in vagin , ea începând sa geama de durere .
Ten o saruta pe Adita pe frunte si incepe sa si miste degetele in vagin pana cand durerea devine o placere enorma .
Ten scoate degetele si se pozitioneza . Se mai uita o data in ochii fetei si intra imediat fara nicio ezitare .
Adita isi arcuieste spatele la impact dupa incepe usor sa geama de placere . Vazand asta , Ten , mareste viteza începând sa geama impreun cu ea. Toata casa era plină de gemetele lor . Dupa ce amandoi isi dau drumul se pun unul langa altul in pat .ADITA
Eu :Ahh seara asta a fost minuta.
El:te-ai descurcat minunat babygirl
Eu: ahhh
El:🤦♀️ba sunt prost
Eu:dc???
El: am uitat sa pun prezervativul
Eu:din nou 😂🤦♀️
El:asta e . Hai sa ne culcam . Suntem obositi
Eu:noapte buna dragule
El:noapte bună printesa mea
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
I know capitol scurt dar asta e 🥰🤷♀️