JENO
Au trecut 2 sapt de cand Ten a promis ca se va schimba in mai bn pt a o face pe Adita sa il ierte, desi stiu ca nu va fii usor . Totusi am inceput sa vb cu Lili prin mesaje , mai nou acum vorbim si pe camera dar nu cand e Wonho sau Adita prin preajma. Nu vrea ca sa se supere si o inteleg. Oricum avem un plan pt ai aduce pe Ten si Adita in acelasi loc pt a incepe sa vb , sa se înțeleagă. Am vorbit cu ea acum jumate de ora prin mesaje si a zis sa o sun dupa ce pleaca Adita si Wonho la cumparaturi. Hai sa o sun ....
•••• SUNA .....LILI
Aoleuuu suna !Da, da Adita si Wonho sunt plecati de 10 min dar totusi nu ma așteptam sa ma sune la fix .
Ii raspund si vad asta 👇《Convorbire 》
Eu: dc stai asa trist ma?El: pai nush...
Eu:yaaaa zâmbește si tu ca te bat
El:si daca nu vreau ? N-ai cum sa ma bati tu un m si un snitel 😂
Eu: retrage ti cuvintele
El:hehe
Eu: serios acum zâmbește ma si tu
El:na ma ca zambesc 👇
Eu:moor ce fata ai
El:stiu , de aia ma iubesti
Eu:cine a zis asta?
El:se vede ma bleguto
Eu: ....
El:aham. Nici eu nu te-am uitat . Acum ca ne-am reîntâlnit si ca vorbim, ar trb sa ...
Eu: nu putem acum . Ten , Adita ceilalti nu putem inca
El:offff bine . App in seara asta venim ,da ?
Eu:da ma la 8 , adc peste 8 ore ca sa înțelegi
El:bine ,bine . Hai ca vb dupa ca acum trb sa inchid. Se pare ca baietii au ajuns mai repede de la mall.
Eu:mbine.. bye Jenoshi
El: bye ...teiubesc *spune repede si inchide*
《Final》Te ce ?? Yaaa LE JENO CE A FOST AIA??Stai! A zis"te iubesc?" A zis te iubesc ,iiiiiiii. Nu! Trb sa stau calma, normal. Sa nu i dau din prima prea multe sanse . Iiiiii mi-a zis "te iubesc" , mi-a zis"te iubesc"
X: cine te iubeste?Eu: ha? Au ce m-ai speriat !Gata cumparaturile?
Adita:da
Eu:app eonni , o sa avem in seara asta niste invitati . Vin la 8
Adita:invitati ? Cine?
Eu:sunt niste prieteni
Adita:ok , sa pregatim atunci
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙