1. Ne paraseste Vulpita

51 3 2
                                    

*Salut sunt eu, O frumusete de fata si am revenit cum volumul 2 din această carte mirobolanta
Eu123DYS multumesc pentru coperți si idei 😘
Daca vreti sa ma ajutati si voi cu idei va astept in sectiunea de comentarii*

Cei doi au continuat sa fie foarte cunoscuți pe toate rețelele de socializare inclusiv la televizor. Vulpita l-a lasat pe Rafaelo pentru Viorel. Mare tragedie ce pot zice...
Veronica impreuna cu Viorel si-au vizitat fetita si au vrut sa o ia cu ei la București pentru ca vor sa o faca si pe ea vedeta ca toti copiii de la scoala sa o venereze insa tatal lui Viorel a aruncat cu pietre dupa toti. El nu a vrut sa faca rau nimănui. Tot cu si-a dorit a vrut sa le arate telespectatorilor cat de multa precizie are. Ca puteau sfârși cu capul spart era doar un detaliu neimportant.
Vulpita s-a enervat pe leoiul ei si l-a amenințat că va pleca la Blagesti si va baga divort. Si Viorel s-a suparat pe ea si i-a spus ca baga si el divort inaintea ei că sa nu fie prost
Vulpita s-a dus la Blagesti si inainte sa ajunga la casa părintească, aceasta s-a gandit sa fure flori gratis de pe camp cu tot cu grâul vecinului. A facut un buchet atat de frumos incat ziceai ca se duce la înmormântarea ei. Cand a ajuns la doamna mă-sa ei a vopsit-o ca sa fie in rand cu lumea (Ea nu a mai facut asa ceva insa a vazut la fetele de o vopseau pe ea si a crezut ca stie sa faca si e, realitatea a fost alta a vopsit-o pana la cur)
Viorel a intrat în depresie pentru ca ii era dor de ea. După două zile a chemat o vrăjitoare pentru a face incantații pentru a o aduce înapoi in bratele lui. Vrăjitoarea i-a promis că dupa trei zile ea se va întoarce.
Între timp la Blagesti:
Vulpița s-a dus sa o vada pe printesa ei. Domnu socru nu a mai aruncat cu pietre după ea.

Viorel si Vulpita in regatul lor vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum