•°15°•AyBar

649 23 31
                                    

Yks Sonucları Yaklaştıkca stresim artıyor amaa 4 Bin okunma olacagız insaAllah👾🐣İyi okumalar Canlar💄

Yazarın Ağzından🐻
Oyun da gerideydi Kırmızı Takım,bir sayı daha kaybedilirse Mavi takımın galibiyeti ile sonuclanıcaktı..İlk dokunulmazlık Barış cıkıyordu Parviz taktik verirken gülümseyerek maviliklerini Benchin üstüne çıkmış heyecanla Barışı izleyen Aycana cevirmişti.Aycan göz kırptıgında sesli güldü Barış.Sercanın dikkatini cekmişti

Sercan:Kardeşim 4 sayı gerideyiz bu sayıyı alırlar ise Kazanıcaklar bedel ôdemeye çok hazırsın bakıyorumda pek bi mutlusun biri gidicek diye..'.

Genç Adamın yüzündeki gülümseme genişledi Sercanı veya kendisini sevmeyenleri takmıyordu tek kaşını havalandırıp Sercana dogru ilerledi tam karşısında durdu egilmesi gerekiyordu maglum Sercan kısa bir arkadaştı

Barış:Belki de Senin gitmen Adadaki tüm sorunları çözer Sercancığım hem ben senin geldigimizden beri performans verdigini görmedim ..'

Kafasından sac olmadıgından sinirlendigini anlamıstı kızarmıştı Sercan,Barış tatmin olmuşcasına gülümseyip Parkura çıkmak için hazırlandı Aycan,Parviz,Elif ve Berkan dışında herkes Sercanı sakinleştirmeye çalışıyordu..

Aycanın yanına gidip yumuşakca yumruk yaptıgı elini Genç kızın koluna geçirdi tedirginliginin gitmesini istiyordu kızın,Genç Adam Aycan tuttugu nefesi verip Barışın kolunu okşadı Parvizde yanlarına gelmişti.Parviz,Barışın omzunu sıkıp yanındayım bakışları attı.Berkan da gelerek Aycanın topuz yaptıgı sacını bozdu daha sonrası maglum kameralar bile bu ekibi cekmekten vazgecmişti Aycan Berkana şiddet uyguluyor ve ve saclarını çekiştiriyordu.Parviz ve Barıs kahkaha atarak gülerken Berkan sinirle Barışın arkasına saklandı.

Berkan💪:Mayko bi sakin ol ya kökü sende kızım nolcak topuzunu bozduysam bende saçmı var senin yüzünden kel kalıcam Trrrek.''

Barış bu lakabı sevmedigini biliyordu Aycanın gözlerinden Alev fışkıran kıza baktı az sonra oyuna cıkıcaktı bu kadar aksiyon yeterdi koşarak Berkana saldırmak için gelen küçük kadınını sımsıkı tuttu Genç Adam Aycan kurtulmaya çalışıp cırpınırken Berkan da dil cıkartıp gaza getiriyordu olan Barışa oluyordu.Yavaşca yere indirip iki kolunu havada yakaladı genç kızın kulagına yaklaşıp fısıldadı

Barış:Sakin ol kuzum bak şimdi oyuna cıkıcam enerjim tükeniyor sizle ugraşmaktan bu enerjini beni desteklerken ver Ay Kızım.''

Aycan tüm sinirlerinin geçtigini hissetmişti.Genç kız bakmaya doyamadıgı buz mavisi gözlere bakıp gülümsedi -'Hadi Barışım al şu sayıyıda herkese kapak olsun.'

Göz kırpıp parkura ilerledi Barış,rakibi Ardahandı boyu için dezavantaj olan bir parkur olmasına ragmen bugün epey iyiydi genç adam hiç sayı vermemişti bunuda Sercanın inadına alıcaktı.

Berkan💪:Laynn Maykooomm Titrett parkuru titrettt.'. Berkanın ses telleri yırtılırcasına bağrışıyla Ardahanla Barış ürkmüştü gülümsedi Genç Adam seviyordu bu adamı ve enerjisini tabi zır deli oldugu gercegide vardı ama bu adada bu kadarda olucaktı.

Barış parkurun başına geçip Ardahanla el çakıştılar Acun Bey klasik övgüler yagdırırken düdük sesiyle Hızla çıkış yaptı.Barış cözmüş olmanınmıncırmalıktı parkuru Ardahandan önce bitirip frizbiyle 3 bibloyuda devirdi Ardahana kafasını cevirdiginde bir tane bile deviremedigini gördügünde yandan bir gülüş attı önde bitirmenin sevinciyle taki Ardahan dalga gectigini düşünüp Barışa elindeki frizbiyi fırlatana kadar genç adam arkasını dönmüş Benchine ilerlerken boynunda hissettigi acıyla iki büklüm olmuştu.

Can Kenarım♚AyBar♚ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin