••3••AyBar

1K 54 55
                                    

Aybarı Yan yana görmeyi özledim survivorda..Duygulandım Bea İyi Okumalar Kuzular..

İstanbul,Otel. Aycan Yanaçtan••
Barış dışında hepimiz sohbet edip birbirimizi tanımıştık Uçaga binene kadar.Uçaga binmek için otele gidip hazırlanmamız gerekiyordu Elif ve Şaziye abla ile sohbet ederek otele giriş yaptık benim odam en üst kattaydı Elif ve Saziye ablanın aksine merdivenler ikişer,üçer cıkıyordum Tanrım ne kadar aptalım asansör diye birşey var ve ben kullanmıyordum kullanmayı yeni akıl edip asansörü cagıran yeşil dügmeye bastım asansör geldiginde içinde dans eden iki kişi vardı sanırım gönüllüler takımındaydı bunlar neydi adları Cemal evet birisinin adı Cemal di diger kıvırcık saclı adamın ismi aklıma gelmiyordu.Beni daha yeni fark eden ikili dans etmeyi kesip üstlerini düzelttiler her ikisi bir köşeye cekilirken asansöre bindim sessizlik uzun sürmeden kıvırcık saclı adam konuşmaya başlamıştı bile.
Ardahan:'Selamun Aleyküm Bebuşe ben Ardahan babuş sen ünlüler takımındaki Futbolcu kız olmalısın.' Tanrım bebuşe de neydi nerenin şivesiydi bu kumral olan Cemal di sanırım tiz bir kahkaha patlatmıştı gözünden yaş gelene kadar gülmüştü

-Cemal Can:Sen bunun kusuruna bakma kuzucan Adana şivesinden vazgecemiyor Bende Cemal Can Dj Cemal derler kuzu Memnun oldum. Samimi bir gülümseme yollayıp uzattıgı eli tutup sıktım -'memnun oldum Cemal can ve Ardahan babuş yarışmada bol şans'. İnmem gereken kata geldigimde ikisiylede vedalaşıp odamı aramaya koyuldum tanrım ne çok rakam vardı böyle..uzun ugraslar sonucu odamı bulup kendimi içeri attım güzel bir şekilde valizimi kontrol edip duşa girdim..

Barış Murat Yağcıdan•••
Dışarıdan gelen sert kapı yumruklama sesiyle başımı zorda olsa yastıktan ayırıp ayaklandım sinirlenmiştim ne gerek vardı kapı tekmelemenin telefon diye birşey vardı sonucta bir elimle saclarımı düzeltirken diger elimlede hala tekmelenerek calınan kapıyı actım o kadar ritim tutturmustuki actıgımı fark etmeyip tekmeyi bacagımı gecirmişti canım gercekten acımıştı kim oldugunu tahmin etmek zor olamazdı tabikide Aycan Yanaç(!)
Ben egilip bilegimin acısına inlerken o güldü cidden komik olan durum neydi catık kaşlarımla yüzünü hedef alırkan o ise hala gülüyordu.dogrulup serce parmagımı alnına yaslayıp nazikce itekledim bana bakması için.

Barış:'Acı cekmem hoşuna gidiyor sanırım Aycan Yanaç her seferinde zevkle bir şekilde cektiriyorsun. '' Geçmise atıfta bulunarak laf carpıttıgımda agzı şaşkınca aralandı bu sefer sırıtan bendim kaşları catılan ise Aycan olmuştu.dudaklarını kemirmekten vazgecip söze atıldı

Aycan:'Verdigin tepkiye güldüm sadece kaç kere usulca caldım duymadın anca böyle uyanırdın senin uykun hep agırdı Barış uykuyu sevdigin kadar kimseyi sevmedigine eminim şu dünyada.'. Catılan kaşları son sözlerle daha çok catılmıştı ve benimde aynı şekilde ondan başka birşeyi bir fazla sevememiştim ki ben

Barış:'Yanılmışsın uykudan daha çok sevdigim biri vardı..onunla uyumayı sevdigim evet ondan sonra çok sevdim uyumayı çünkü İnsan kalbi kırıkken hiç sabah olmayacagını düşünüyor.4 yıldır olmadıgı gibi.Sen neden gelmiştin,birşeymi oldu Aycan?

Hem laf vuruyor hemde soru soruyordum Sinirlenmişti sarışın birazda o sinirlensin biraz da o üzülsün

Aycan: Yola cıkıyoruz hadi gel artık herkes seni bekliyor Barış'. Anladım dercesine kafa sallayıp icerdeki valizimi elime alıp Aycanın yanında durdum bir çanta ve bir dolu valiz vardı güclükle cekmeye calışıyordu yanından önüne gecip ilerlemesine engel oldum o bu valizi bu ince cüsse ile kaldıramazdı sanki tatile gidiyor hanımefendi.elimle hamle yapıp avucunda tuttugu valizin kurpunu tutup sürüklemeye başladım itiraz etmeden arkamdan geliyordu Aycan da biliyordu itirazının kabul olmayacagını hala bazı özelliklerimi unutmamıştı neyseki ..

Can Kenarım♚AyBar♚ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin