İnanılmaz Derece üzgün hissediyorum bu bölümede Yansıdı En azından hikaye yazmak moralimi yükseltiyor İyi Okumalar Aycanın İçli Köfteleri,Barışın Güçlü kızları🍓💐
Barış Murat Yağcıdan📍
Bugün oyuna gitmeden önce Aycanla ben kazandığımız iletişim ödülünden yararlanmaya gidicektik..Ailemizden ve arkadaşlarımızdan gelen toplamda 3 kişi gönderdikleri mesajları okuyacaktık..Safariye binip en arkaya oturdum Aycanın yanıma gelecegini düşünürken benden uzak bir köşeye oturmuştu.Ayaga kalkıp yanına oturdum kafasını camdan kaldırıp bakışları bana döndü Sercan ve ezgiyle konustuktan sonra bir günde degişmişti sorun neydi bilmem gerekiyordu Nefesimi dudaklarına degicek kadar yaklaştırıp yüzüne üfledim kalp atışları duyuluyordu benim küçük kadınımın ellerini gögsüme koyup yavaşca itekledi Neler oluyordu Allah Aşkına kafasını tekrardan cama yaslayan kıza baktım sinirle azcık sacını cekip dikkatini üzerime cektimBarış:'Neler oluyor Sarışın daha dün aramız iyiydi Anlat bakalım sonu kampta bir uyuyalım dedik Maşallah Sercan üzümlü kekim ve soytarıları seni yine dolduruşa getirmiş belliki.." Ben biliyordum bu kızın cabucak onlara kanıcagını..
Aycan:"Kimsenin birşey yaptıgı yok Barış survivor bitene kadar göze batmak istemiyorum hedeflerim var benim..'' Tükürügüm bogazıma kaçmıştı öksürmekten kırmızıya dönerken Aycan telaşla sırtıma vuruyordu hızla kalkıp kendimi ondan uzak koltuga attım mataradaki suyu titreyen ellerimle kapagını açıp içtim Öksürügüm dindiginde Aycan yanımda oturmuş telaşlı gözlerle beni inceliyordu ..Bu kız beni öldürmeye yeminlenmişti.
Sadice gülüp Hissiz bakışlarımla yüzünü inceledim gözlerip kısıp ayaga kalktım ondan uzaga gitmen gerekiyordu söylemezsem içimde kalıcaktı
Barış:''Bir ümidim yok artık ikimiz için.Bu sondu,artık hiçbirşeyin degişmesine imkan yok,lüzum da yok zaten.!''
Hızlıca en öne gidip oturdum biran önce Aycandan uzaklaşmak istiyordum ..5 dakikanın ardından Türk Telekom iletişim Odasına geldigimizde hırsla içeri girdim Rahat koltuga kendimi bırakıp Kafamı yere cevirdim İletişimden sonra atıştırmalıklarımızı yiyip oyun alanına geçicektik.
Aycanın ekrana baktıgını düşünüp kafamı ekrana cevirdigimde ekrana degilde bana baktıgını gördün tek kaşımı kaldırıp neden baktıgını anlamaya çalışıyordum ekrandaki süresi dolmaya yakın telaşla yanıma gelip ellerimden tutup ayaga kaldırdı ekranın önünde duran pufa oturtup yanıma oturdu ekrandaki yazıları okumaya başladım Gürkan Amcadandı
Gürkan Amca:°Güzel kızım diger yarını survivor da buldugunda çok mutlu olduk,uzun süreden sonra İçten gülen küçük kızımızı gördükce Uzun Adama Minnettar kalıyoruz prensesim..İnsanlar kirli Aycan Beyaz noktanı kaybetme el ele finale..'
Ekrandaki yazılarla yüzümdeki gururlu gülümseme Aycanda da vardı Allahtan içeride kimse yoktu
Barış:Babanın dediklerinin aksini yapıyorsun Aycan Yanaç ben sadece seni korumak istedim açtıgın onca yaraya ragmen sadece sana sarılmak istemiştim sen beni düsman bilip onları dost bilmek istiyorsan istedigin gibi olsun çünkü ben yoruldum.'
Konuşmak yerine yanımdan kalkıp arkadaki koltuga oturdu derin bir nefes alıp yüksek sesle bagırdım;
Kazanmak kirlidir,kaybedelim en azından insan kalırız."Ekranda Sezainin mesajı belirlediginde yazdıgı güzel satırları okumaya başladım
Sezai:Final de Kupayı Beraber kaldıracagız sözün var unutma Barış.Çok Güzel Bir duruşla ilerliyorsun kimse seni yıkamaz Böyle devam Kargalar Sürüyle Kartallar yalnız uçar..''Gülümsemem dudaklarıma yayılmıştı -İyiki Varsın Sezaim Seviliyorsun Brom..'.
Sırada Rıfatla spor salonundaki resmimiz ekranda belirip yan tarafta mesajı cıkınca spor yapmayı özledigimi anlamıştım.
Rıfat':Spor salonuna gelip uyumanı özledim yorulmanı bahane edip kardeşim.Hep gül gülümsetenler sagolsun.Herkes İyi Kardeşim Yakında görüşmek dilegiyle Barom.''. Ellerimi dudaklarıma götürüp öpücük attım Seviliyorsun Rıfatım.En sonda ise annemle olan gelmeden önce cekindigim fotografa baktım Yagmur annem ve ben Burnumda tütüyorlardı ..Mesajı kadraja girdiginde dikkatle okumaya başladım-''Çok Güçlü Bir Cocuksun Barışım..Onca Şey yaşadın asla pes etmedin zaman herşeyini aldı bir tek güzel gülümsemeni alamadı..Kader seni Kalbinin ait oldugun yere götürdü Birbirinize sahip cıkın oglum Finalde ikinizi Yan yana görmek en büyük dilegim Erhan abinin ve Yagmurun çok selamı var Seviyoruz Seni canım oglum Allaha Emanet kal,Güçlü Dur Kalbindeki Minik kuşuda korumayı ihmal etme''.
Kameraların bizi cektigini bildigimden ekranlara oynuyor dedirtmemek için gözlerimdeki yaşların dökülmemesi için cabaladım hızlıca yerimden kalkıp arkada kalan kimsenin olmadıgı duvarın dibine cöküp aglamaya başladım dişlerimi sıkarak aglamama engel olmaktan,güçlü olmaya çalışmaktan hiç birşey yokmuş gibi davranmaktan çok yoruldum.Annemin bana her zaman tembihledigi sözü mırıldandım ayaklarıma bakarken
-'Gülersen,bütün dünya seninle birlikte güler.Aglarsan tek başına aglarsın''
İçimdeki cocuk 4 yılın ardından tüm küskünlügüyle ortadaydı ..ayaklarımı incelerken önümde bir gölge belirdi daha sonra kafama konan bir buse ve kendine cekip sarılan kollar izledi..Vanilya kokusu Aglamam kesilmemişti evimi özlemiştim Aycanla olan evimi Huzurlu oldugum zamanları hergün kriz gecirmedigim zamanları ..Aycan:Yalnız degilsin ben varım özür dilerim Barış.Ben sadece seni şampiyonluk yolunda engellemek istemedim.Seni çok Seviyorum Barış lütfen aglama bu kadar kötü insanın arasında güclü olmamız gerek''
Saclarımın arasına akan damlalarla başımı kaldırıp kucagıma cektim Aycanı yüz yüze bakıyorduk konuşmaya devam etti Aycan bende dinlemeye
Aycan:Aşk görülmez sadece hissedilebilir diyorlar.Yanılıyorlar Gözlerinde gerçek aşkı defalarca gördüm.Ve hayatım boyunca gördügüm en güzel şey buydu.'' burnumun üstünü öpüp kollarını boynuma doladı burnumu burnuna sürttügünde gülümsedim aramızdaki bag..Kopmayacak kadar kuvvetliydi buna inanmak istiyordum
Barış:Papatyalar nasıl yerinde güzelse sende benim yanımda öyle güzelsin Birdaha benden uzaklaşma Güzelim.' Boynumu öpüp kıkırdadı deli kız
Aycan:O zarif sesinle 'güzelim'deyişine hayranım biricigim.
Bu sefer kıkırdayan ben olmuştum Biz birbirimize bakıp gülerken Acun medyadan görevliler bize seslenirken aceleyle toparlanıp yanlarına gittik İrem abi benim Metin abiyi görmem gerektigini söyleyince Aycan oyun alanına gitmek zorunda kaldı tek başına caktırmadan öpücük atıp Metin abinin Hastanedeki odasına gittik.İrem abi bana odaya kadar eşlik edip dışarı cıktı Doktor Metin abi ile yalnız kalmıştık neler oluyordu..
Doktor Metin Kuş:Barış En sonki krizinde mr cektirmiştim ya ne olur olmaz diye sonuclar iç acıcı degil Oglum Eger ilaclarını almayıp tedavine devam etmezsen ..Çok kötü olucak Barış Zaten ilaclarını almadıgın dönem daha çok ilerledi krizlerin Oglum bu koşullar da yarışmaya devam edemezsin..''
Kanım cekilmiş nefesimi toparlamakta güclük yaşamıştım o-la-maz-dı Ben bunca zaman sonra Aycanı bulmuşken burada tek bırakamazdım Bu savaşın sonunda ben kaybedicek olsam bile...Aycanın kolları arasında kaybedicektim.
Barış:Olmaz Metin abi aç karnına ver ilaclarımı Ama bana hikayen burada bitti deme ben herşeyi göze alarak geldim krizler umrumda degil benim pes ettigim savaş yok abi yolun sonunda tünel karanlık olsada pes etmiyecegim abi.''.
Şok olmuş bir ifadeyle izledi Metin abi beni acı bir ses tonuyla gercekleri yüzüme vurdu
Doktor Metin:İyi olman için verilen ilaçları hep ölmek için içtin be Barış.Miden nasıl? Gögsünden dahamı az agrıyor şimdi..
Yüzüme acı bir gülümseme yayıldı herşey kötüye gitmeden önce tedaviyi aksatmış ilaçları hep fazlaca içmiştim buda bedenime ve ruhuma zarar vermişti kalıcı zararlar..Bedelini ödedigim zararlar
Ayaga kalkıp Metin abiye sarıldım kapıdan cıkmadan önce son sözümü söyledim.
-''o kadar çok şey var ki hepsi bogazıma düğüm kaybettigim çocuklugumu buldum Aycanda abi..Bedeli agır olsa da Alıcagım nefes kadar savaşıcam ..'
Kapıyı Acıp kendimi dışarı Attım Unutulucak Dünler,Yaşanılıcak Günler Vardı..
Aybarlı Akşamlar 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Kenarım♚AyBar♚
Fanfic•••Barışın Aycanı Survivor 2020••• Gecenin bi'yarısını kabus görünce aniden uyansan,beni de uyandırıp"çok korkuyorum"diye dolmuş gözlerinle baksan bana çocuk gibi.Başını gögsüme yaslasan,aşagıdan yukarı masum bakışlarınla bana bakıp "lütfen bana mas...