••23••AyBar

719 40 39
                                    

Berkan Karabulutun Ağzından🌿
Lale ve Aycan ile Barışı bulmak için boş yolda ilerliyorduk bu kafayla uzun süre motor sürmemiş olmasınıda göz önünde bulundurursak aptallıktı kaza yapabilirdi canından olabilirdi .

Lale:Berkanım bak şu ileride dumanlar var ve polis arabaları bir bakalım kenara cekte.''

Aycan korkudan titrerken dikiz aynamdan bakıp göz göze gelmemizi sagladım.

Berkan:Sorun yok güzelim bir yardıma ihtiyacları varmı Polis abilerin bakıp gelecegim sonra Barışı bulmak için evine gidecegiz ve sizi barıştıracagım.'

Gülümsediginde,gülümsedim Laleye bir bakış atıp arabadan indim kızlar beni arabada beklerken kaza alanına ilerledim iki polis abi yerde yatan arkadasın yarasına tampon yapıyordu daha ambulans bile yoktu.

Yaklaştıgımda kenarda duran parcalara ayrılmış motor oldugunu anladıgım hurdaya baktım.Olamazdı bu Barış olamazdı.Bir hışım koşarken Polisler gelmemem için bagırıyordu yüzünü gördügümde dizlerimdeki baglar cözülmüştü kardeşim Barış o maviliklerini kapatmış kan gölünün içinde yatıyo polisler soru sorarken sürüne sürüne yanına gidip yerde duran kafasını dizlerimin üzerine koydum.

Berkan:Aslanım ne oldu lan böyle sana aç hadi gözlerini lan mücadelemiz bitmedi daha ..yeni başlıyor herşey bak Aycan seni böyle görmesin Barış bırakma kendini lütfen.''

Polis:Tanıyorsunuz galiba kardeşim ambulans gelmek üzere nabzı çok düşük yaşıyor yaşamıyor arasın da lütfen bir bez parcası ver tampon için.'

Üzerimdeki ceketi cıkarıp Polis abiye uzattım Barış almıştı kazandıgımız alışveris ödülünde zoraki gülümseyip Barışın kafasına bir öpücük kondurdum

Berkan:Maykom ceket pahalı senin hediyendi ama ayaga kalkınca daha güzelini alırsın biliyorum.'

Gözlerimden istemsizce akan yaşlara engel olamıyordum yanıma koşarak gelen Aycana baktıgımda Barışın oldugunu anlayınca donup kalmıştı Lalem Aycanı kollarından tutup destek olurken Aycan yanıma gelip Barışın yarasına baktı

Aycan:Be..Be..Berkan bu bu Bar..Barış degil degilmi ben yanlış görüyorum o evde beni bekliyor Berkan oyalanma had gidelim Berkan ne olursun gidelim Berkan.''

Gözlerimi kapatıp içimden sessiz cıglıklar attım diyemedimki Barış karanlıkta..diyemedim enerji bakanı ben ölmeyi diliyordum .

Aycan deli gibi cıglıklar atarak aglarken Lale kollarından tutup sakinleştirmeye çalışıyordu.

Ambulansın acı sirenleri ve ışıgı geldiginde Polisler Acil Tıp Teknisyenlerine müdahale edebilmelei için yol vermişlerdi Barışı sedyeye yerleştirdiklerinde Aycanın yanına gidip sedyeye yol vermesi için sıkıca tuttum Barışı ambulansa yerleştirdiklerinde.

Aycanın yüzünü avuclarının arasına alıp sarsarak konuştum kendine gelmesi lazımdı

Berkan:Aycan Barış ne zaman pes etti ha ne zaman şuan sen böyle yaparken o bizi görüyor duydunmu sen böyle yaptıkca onun canı yanıyor lütfen Aycan aglama ve güclü dur.''

Aycan gözlerini silip Arabaya atladı .

Hastahane Yazarın Ağzından•|
Genç Adam yatıyordu.Tüm bedeni donmuş şekilde yatıyordu derin karanlıktan cıkamıyordu.Genç Kadın onu bekliyordu araları bozulsada bu ameliyat kapası acılmalıydı.Mavilikleri görmeliydi,sarılmalıydı öpmeliydi o özledigi nefes aldıgı dudakları o orada yattıkca nefes alamıyordu kadın..

Ameliyathane kapısından cıkmalıydı pes etmemeliydi ki o pes etmezdi o uykucuda olsa ben istedigimde uyumazdı diye düşündü genç kadın.

Doktorlar 4 saatlik bir ameliyatın ardından yogun bakımdan cıktıgında Barışın ailesi,arkadaşları,Acun Ilıcalı,Esat,İrem Kanan Aycan Ve Berkan gözleri kan canagına dönmüş sekilde aglıyorlardı.

Doktor:Karnına girmiş şarampol parcasını zorlu bir operasyonla cıkardık .İç kanaması devam ediyor 24 saat çok önemli Duaya ihtiyacı oldugunu unutmayın.Güçlü Bir adam savaşmaktan vazgecmeyecegine eminim."

Aycan çökmüştü kendine gelemiyordu genç kadın kıyamadıgı adam içeride caresizce yatarken.

Aycan Yanaçın Ağzından°°
Berkan yanıma çöktügünde saclarımı okşayıp abi şefkatiyle bir öpücük kondurdugunda titreyerek aglıyordum.

Berkan:Hadi kalk 5 dakika konuş gel şu Barışla ona söyle yarın sabaha ya kalkar yada zorla kaldırtırım o yataktan yada hep beraber yatarız o topraga ona de olurmu Aycan Berkan enerjisini kaybetti de hadi kalk de ."

Berkanın gözyaşı elime damlarken kafamı kaldırıp aglayan adama baktım

Aycan:sende aglarsan biz nasıl ayakta kalacagız o uyanıcak Berkan o uyanıcak.'

Berkan gülümseyerek başını salladıgında yerimden kalkıp ameliyathane kıyafetlerini giyip yogun bakımın kasvetli kokusunu çektim .Odaya girdigimde vücüduna baglanmış onlarca kablo vardı yüzü çökmüştü adamımın güçlü durmak zorundaydım o uyanıcaktı.

Yanagına bir öpücük bırakıp alnına düşmüş saclarını geriye attım .

Aycan:Berkan eger kalkmazsan seni zorla kaldıracagını söylememi istedi onu dinlemelisin ve o maviler açılmalı sevgilim.':

Burukca gülümserken duyduguna inanıyordum biliyordum..

Aycan:düşünmek istemiyorum sensiz bir hayatı,nefes almayı,sensiz bir hayatta yaşamayı düşünmek istemiyorum .Bakışların olmadan adım atmak istemiyorum ellerin olmadan olmaz Barışım.

Eline ıslak bir öpücük kondurup konuşmaya devam ettim.

Aycan:Özlüyorum..o güzel kokunu,masum bakışını güzel gülüşünü.Her gecenin sonu aydınlıktır maviliklerini bahşet bana Sevgilim gecem aydınlansın herkes seni bekliyor .''

İçeri giren hemşire çıkmam gerektigini bildirdiginde alnına ıslak öpücük bırakıp odadan cıkmak için adımlıyordum otomatik kapı açıldıgında duydugum ses ile oldugum yere mıhlanmış kalbim hızlanmıştı.

-'sana seni ne kadar çok sevdigimi,özledigimi .. Öksürürken kelimelerini zorda olsa anlamıştım

-'sana ihtiyacım oldugunu kelimeler anlatmaya yetermi..gitme kal Ufaklık.

Gözlerim yorgun maviliklerle birleştiginde şükrettim Allahım onu benden almadıgın için sana minnettarım.

Gülümseyerek bana bakan adama baktım ..Düştügü gibi kalkmayı bilen Yaşamaya inat eden Güzel Adamdı Vesselam Ve bende onu seven kadındım .

Hadi size mutlu bir bölüm :D Bir Sonraki Bölüm Finaldir!!! Hepiniz Seviliyorsunuz Ve Hikaye tadında bitsin istiyorum Sizleri çok sıkmakta İstemiyorum Tadında Kalması Gerek AyBar& Team Olarak Sizleri Sevdigimi,Ve Saydıgımı Unutmayınız❤💋💙💜😳

Can Kenarım♚AyBar♚ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin