3. rész-A 2. bátyám

255 12 0
                                    

  /Stella Carpenter/

Kisírt szemekkel nyomom meg a csengőt. Meli bátyja nyit ajtót, Aiden, akit úgy szeretek mint egy testvért és ő is engem. Elszörnyedt a látványtól, ami elékerült mikor kinyitotta az ajtót.

 - Stella, szia. Mi történt? Sírtál? Ki miatt? - kérdezte ideges és aggódó hangon.

 - Ennyire látszik? - szipogtam.

 - Hát... én már elég jól ismerlek ahhoz, hogy észrevegyem. - mondja kis idegességgel. - De válaszolj már a többi kérdésemre is, mert megöl az ideg! - tényleg nagyon aggódik, mert hallatszott a hangján.

 - Ömm... hogy mi történt? A bátyám megkérdezte, hogy hova megyek, 3 éve először és muszáj volt közben flegmáznia velem és gúnyolódnia. Sírtam-e? Igen, egész idevezető úton, mert túl sok rossz emlékem van a bátyámmal kapcsolatban és most ez mind lepörgött előttem. Szóval röviden ennyi, de ezen kívül minden a legnagyobb rendben, sőt, ma este talán buliba is megyek. - mondtam a végét kicsit erőltetett boldogsággal.

 - Akkor a bátyádat kell megvernem. - elröhögte magát, majd megölelt. Jól esik a gondoskodása.

 - Köszönöm! - mondtam, majd megint rámtört a sírás. Talán egy kicsit hisztisnek tűnök, de túl sokszor tartottam magamban azt a sok fájdalmat, amit el kellet viselnem.

  Bementünk a házba, majd kis idő után  Aiden megszólalt.

 - Melinda nemsokára hazajön, csak a boltba ment. Addig mesélj el mindent. Ki hívott meg a buliba? Milyen buli lesz? Kik lesznek ott? Veled menjek megvédeni? - röhögte el magát velem együtt.

 Mindent elmondtam neki, amit tudtam a buliról. Szerintem Meli sokkal többet tud, mint én, de mégis csak ő a buli királynő.

 - Hűha, szóval az a srác hívott meg a buliba, aki tetszik? Azta, ragadd meg a lehetőséget, Meli majd segít feloldódni, ebben biztos vagyok.

 Eközben megjött Meli is. Egy kicsit még beszélgettünk, aztán felmentünk Melindával a szobájába és elkezdtünk készülődni.

Csak szeretném ha SZERETNÉLOnde histórias criam vida. Descubra agora