"atkısını bulduğumuz yere doğru yürümeliyiz." dedi tatsuki. motoya ona hak verdi, şu ana kadar buldukları tek ipucu oydu. dünkü havadan dolayı çok ileri gitmemişlerdi. bugünü ise sadece o yola ayıracaklardı.
-
pazartesi günü, osamu sanki hiçbir şey olmamış gibi rintarou'ya mesaj atmıştı. rintarou da bozuntuya vermedi ve her zamanki yerlerinde buluştular. yol boyu konuşmadılar, okula normalinden daha erken vardılar.
"rin," osamu sonunda bir şey demişti. çantasını sırasına bıraktı ve rintarou'nun oturduğu yere sandalye çekti. "çok özür dilerim." dedi gözlerinin içine bakarak.
rintarou üzgün bir sesle, "önemli değil." dedi. osamu onun kırıldığını çok rahat anlayabiliyordu. sarıldı ve konuşmasını sürdürdü. "çok ama çok özür dilerim." kollarını onun beline sardı ve iyice kendine çekti. "sana öyle bağırdığım için çok pişmanım. iki gün boyunca ne yapmam gerektiğini düşündüm ama bulamadım, çok utanıyorum. özür dilerim."
rintarou onun kokusunu içine çekti. "çok kırıldım." dedi. bu tür şeyleri pek yaşamazlardı bu yüzden rintarou o kadar yıllık arkadaşını alttan alabilirdi. osamu ona sarılmayı bıraktı. "affettin mi?" dedi. rintarou gülümseyerek başını salladı. osamu da gülüşüne karşılık verdi.
motoya içeri, "günaydın!" diyerek girdi. rintarou ve osamu "günaydın," dediler.
"bu enerjin nereden gelüyor hiç anlamıyorum." dedi osamu. rintarou da devam ettirdi. "özellikle sabahları..."
motoya aralarında olan şeyi elbette bilmiyordu ve garip bir şey sezmemişti. "çok heyecanlıyım! yarın gezi olduğu için." ikisi de bunu tamamen unutmuştu.
"unuttunuz değil mi?" dedi motoya gülerek. "evet, çanta falan da hazırlamadım." rintarou neler koyması gerektiğini kafasında planlıyordu. zaten iki gece kalacaklardı, pek bir şey lazım değildi. saat geçtikçe sınıftakiler de artmaya başlıyordu. tatsuki de gelip yanlarına oturdu. tatsuki'nin geziyi hatırlayıp osamu ve rintarou'nun hatırlamaması motoya'ya çok komik gelmişti bu yüzden kahkahalarla gülüyordu.
"ben tuvalete gideceğim." dedi rintarou kalkıp. osamu, "geleyim mi?" dedi ama rintarou gerek olmadığını, hemen geleceğini söyledi.
tatsuki ise rintarou'nun gitmesini bekliyordu. "size bir şey diyeceğim," dedi. motoya ve osamu ona merakla döndüler.
"cumartesi rintarou'yu bir adamla gördüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seventeen ⎯ osuna
Fanfiction• uyarı: depresyon rintarou, 17. yaş gününü yalnız kutlayacaktı.