Hava karardığında odamdan çıkıp aşağıya indim. Savaş hala gelmemişti ama giderken küçük bir işi olduğunu söylemişti. Merak edip cebimdeki telefonu çıkardım.
Arın... Arasam mı ki? Çok özlemiştim onları. Acaba çok mu üzülmüşlerdir? Arın'ın numarasını yazdım ve sonra Savaş'ın sözleri geldi aklıma.
"Artık sana güvenebilirim. Sen gerçekleri bilmek istiyorsun. Bu yüzden burada kalacak ve kimseye haber vermeyeceksin. Benim tanıdığım Esna böyle yapardı."
Arın'ın numarasını silip rehbere girdim ve Savaş'ın numarasına bastım.
"Efendim Esna?" diye açtı telefonu.
"Geç oldu gelmedin hala?" dedim.
"Sen beni merak mı ettin? Esna Hanım beş dakikaya oradayım." dedi.
Sırıttığına emindim şu an.
"Acıktım, bir şeyler al gelirken."
"Tamam." deyip kapattı telefonu.
Mutfağa girdiğimde çay demlemek için su koydum.
Kapı açılma sesi geldiğinde Savaş'ın geldiğini anladım.
"Savaş sen misin?" diye seslendim emin olmak için.
"Benim." diyerek elinde poşetlerle mutfağa girdi.
"Ne aldın?"
"Bakalım ne almışım." diye sırıtarak poşettekileri çıkarmaya başladı.
"Frambuazlı pasta."
Pastayı gördüğümde elime aldım ve heyecanla açacaktım ki küçük pastayı Savaş elimden aldı.
"Yemek yemeden olmaz." dedi pastayı arkasına saklayarak.
"Ya bir şey olmaz ver şunu!" diyerek arkasındaki pastayı almaya çalıştım.
"Olmaz, doktor beslenmene dikkat et dedi."
"Ya ver." diye birden onu ittim.
Pastayla birlikte yere yapıştık.
"Esna, senin inadın var ya..."
"Ne canım Allah Allah, sende verseydin." dedim yerde tavana bakarken.
"Canım mı?" deyip hiç beklemediğim hareketi yaptı ve elini belime sardı.
"N-napıyorsun?"deyip hızlıca elini ittim ve yerden kalktım.
Ezilmiş pastayı görünce hüsrana uğradım. Çayın altını kapatıp sinirle yerdeki Savaş'a baktım.
"Hiç bir şey istemiyorum, senin olsun!"
Mutfaktan çıkıp merdivenlere yöneldim. Merdivenleri çıkarken birden başım döndü. Tam düşecektim ki Savaş belimden tuttu.
"Sakar kız, bu sefer seni korumak içindi." deyip göz kırptı.
Ayaklarım yerden kesilince şok oldum.
"Savaş ne yapıyorsun? İndir beni!"
Tebessüm ederek cevap verdi.
"Kendin çıkamıyorsun ben çıkarıyorum işte." deyip merdivenin son basamağını da çıktı.
"Arın'ı özledim." dedim birden.
Odanın önüne geldiğinde söylediğim şey ile durdu.
Yüzüne baktığımda sinirlendiğini fark ettim. Hiç bir şey söylemeden beni yere indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKAR (Tamamlandı)
ChickLitSakar kız ve Bay Kibirliyi aynı ortamda düşüne biliyor musunuz? Yaşadıkları şeyler onları bir araya mı getirecek yoksa onları paramparça mı edecek? ...