Корбин не изкача вратите на асансьора да се отворят и бутна Кони извън пределите на асансьора.
Тръгнаха с бърза крачка по коридорите на хотела, но внезапно Корбин спря и Кортни се бутна в него.
Кони:-Какво има? Добре ли си ?
Корбин:-Да,да отнесох се.....ам забравих, че с момчетата ще се чакаме на кафенето до хотела....хайде натам.-каза с усмивка, като завъртя Кони в обратната посока и започна да я бута, но момичето не се върза на лъжата му и се обърна.
Даниел и някакво момиче се целуваха. След като се разделиха от целувката Даниел видя с периферното си зрение Кортни да седи посредата на коридора и да ги гледа.
Даниел:-Кони,мога да обясня... Наистина не е това което изглежда.
Кони:-Говори го това на оная изрусена кокошка.
???:-Ти на кой викаш изрусена кокошка бе?!
Корбин:-Ти ела с мен,а вие си поговорете.-двамата изчезнаха зад игъла на коридора и сега Даниел и Кони бяха очи е очи.
Кони:-От Сан Диего до Рим са 18 часа... Прекарах 18 часа в самолет, за да дойда и да те видя! Липсваше ми толкова много, че чак ме болеше, но явно ти си ме забравил.... Писах ти, ще ще дойда, ти нито ми отговори, нито ме сийна... И какво накрая натискал се с няква и...и-и...-тя не бе разбрала кога Даниел вече беше пред нея. Сълзи искаха да излязат от красивите ѝ очи, но щом се срещнаха с тези на Дани сякаш цялата болка изчезна.
Той постави едната си ръка на бузата ѝ и устните им се сляха. Кортни беше изненадана от това действие, но веднага се съвзе и отвърна на целувката му.
Даниел:-Прекалено много говориш.- каза сладко той и се усмихна.-Не познавам онова момиче. Тя ме целуна, а ти се появи в точно този момент. Никога не съм те забравял и няма да го направя.- Кони се усмихна и се надигна на пръсти, за да го целуне, но той надигна главата си не успя да докосне устните му.-А ти защо дойде тук?-каза с похотлива усмивка
Кони:-Защото те обичам!-каза тв и червената по бузите ѝ изкочи, като сведе слава надоли. Дани хвана лицето ѝ с палец и показалец и надигна лицето ѝ. Сега те бяха очи в очи.
Даниел:-Сладка си когато се изчервяваш.- каза той със сладка усмивка и сля устните им отново
YOU ARE READING
Непознат
RomanceЖивота ми бе празен преди него.Живота ми бе провал преди него.Живота ми нямаше цел преди него.Живота ми бе разруха преди него.Живота ми след него беше различен.Беше мечтания живот който съм искала,но нека ви се представя.Казвам се Кортни,а приятекит...