НГТ
Крисчън:-По-добре ли се чустваш?
Кони:-Определено да.
Крисчън:-Хайде ела,ще те заакарам до вас.
Кони:-Не хайе да останем още малко,моляяя
Крисчън:-Не искам да знам какво ще правиш ако не съм при тяб,така че не.Хайде ела.-той я иправи от пода и я вдигна на ръце.Заведе я до колата си и я остави на седалката на сасажера.Вместо да я закара в тях я заведе в дом си.Не искаше родителите и да я видят в таквова състояние.Слезе от колата и
Занесе Кортни с стаята си и я постави на леглото си.Премахна блузата заедно със сутиена и и леко съблече дънките и. Пред него се разкри меката и бяла като сняг кожа на Кони.Дънките му рязко станаха тесни. Искаше я и то много,точно тук и сега,но искаше да изчата помента когато е трезвена и когато тя щеше да го помни.
С усилие я облече с една от неговите тениски,той се съблече по поксерки и си легна до нея. Зави ги с одеало,а Кортни се облегна на него. Малките и ръчички обгръщаха талията му,а главата и беше на оголените му и добре стегнати гърди.
На сутринта Кони се събуди,огледа се и видя,че не е в стаята си.Погледна под одеалото и издиша с облекчение,че е с дехи,но остана учудена,че е с мъжка тениска. Внезапно спомените от чера се завърнаха.Спомно си всичко и остана още по доволна,че все още е детствена.Погледна отстрани на себе си и видя,че някой беше спал до нея,но сега го нямаше.
Тя стана от леглото и намери брехите си,преоблече се и излезе от стаята
Видя,че телефона и бе на нощното шкафче,часа беше около 10:30.Отвори си чата с Даниел,но той дори не бе видял съобщението ѝ. Беше леко разочарована,но слезе долу и видя Крисчън да приготвя закуска .
Кони:-Добто утро!-каза тя сядайки на бар плота
Крисчън:-Добто да е,надявам се че обичаш бухтички.
Кони:-Обиожавям ги!
Крисчън:-Добре, тогава ела да закусим.
Те седнаха на масата и започнаха да се хранят в тишина. Неловката тишина ги заобикаляше.Кони не се чувстваше на мястото си. Не знаеше какво да прави или да каже. Просто седеше и закусваше .
Крисчън:-Искаш ли да те закарам до вас?
Кони:-Не благодаря.Искам малко да се разходя.
Крисчън:-Сигурна ли си?
Кони:-Напълно.
Крисчън:-Дрехите ти са в банята,ако искаш може да се изкъпеш.-тя кимна и стана от масата.
Дързо се качи в стаята и отиде в банята. Взе си бърз душ и се облече с дрехите си,събра си нещата и излезе от стаята и се молеше да не среше Крисчън по стълбите.
Видя,че той ние съдовете и говори по телефона.Крисчън:-Какво има Рейчъл?....Нищо особенно.....Не,не сме....Не знам, най-вероятно да.... Аз съм по-добър за нея от него Рейчъл и ти го знаеш.... Добре,добре хайде чао.-кза и затвори телефона.
Кортни се осъзна,бързо и тихо излезе през входната врата и тръгна по пътя за дома си.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Непознат
RomantizmЖивота ми бе празен преди него.Живота ми бе провал преди него.Живота ми нямаше цел преди него.Живота ми бе разруха преди него.Живота ми след него беше различен.Беше мечтания живот който съм искала,но нека ви се представя.Казвам се Кортни,а приятекит...