глава 18

36 5 0
                                    

Няколко часа по-късно Кони вече бе в Рим. Но проблема бе там,че вече не знаеше какво да прави. Не го бе дообмислила като хората, но имаше надежда за днескашния ден.
Повика си такси, а след което то дойде го опъти до един от хотелите е град. Той беше близо до залата е която момчетата щяха да имат концерт.

Ким:-Добър ден, с какво да ви помогна? - Кортни беше вече пристигнала в "хотел Рим". Рецепционистката беше млада жена на около 30 и облепена с униформата си, а не нея имаше табелка с името ѝ, Ким

Кони:-Здравейте, имате ли свободни стай?

Ким:-Изчакайте да проверя.....да имаме на първия етаж, стая 012 B.- каза с усмивка на лице и подаде ключовете на Кортни.

След дълго търсене тя най-после намерили стаята си където трябваше да отседна. Метна багажа си в единия край на стаята и легна на леглото си. Че са бе късен следобед и реши че е вереме да оповести че в Италия. Извади телефона си и отвори чата си с Корбин.

Кони:Хейййййййййййййй!🙂

Корбин:Здравей и на теб....🤨

Кони:Може ли да те питам нещо?🥺

Корбин:Еми да.

Кони:Кога ви е концерта в Италия?

Корбин:Днес от 20:00. Защо?

Кони:

Корбин:🤯🤯🤯 ОТ КОГА?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Корбин:🤯🤯🤯 ОТ КОГА?

Кони:Днес пристигнах 🤫🤫🤫

Корбин:Значи ли, че ще дойдеш на концерта ни ?!👀

Кони:Иска ли питане, много ясно, че да.

Корбин:Ама чакай, ти къде си?

Кони:В хотела близо до залата на концерта.

Корбин:"хотел Рим"?

Кони:Да... Защо?

Корбин:КОЯ СТАЯ?!

Кони:012 B....отново питам, защо?!
Seen👀

Не след дълго на вратата ѝ се почука. Кортни с мъка стана от леглото и отиде до вратата. Отвори вратата и на врата и скочи Корбин.

Кони:-Значи и вие сте в този хотел... яко

Корбин:-Другите много ще се зарадват като те видят,ела.-хвана я за китката и я задърпа към асансьора.
Той натисна бутона за петия етаж, а двамата седяха в тишина и слушаха тихата мелодия вътре.

НепознатOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz