глава 13

47 5 0
                                    

НГТ 

Часа беше 20:00 и двете сестри бяха тръгнали към към партито на приятеля на Рейчъл. Кортни беше с тъмни скъсани дънки и бяля блуза със смъкнати ръкави,а сестра и беше с черна рокля прилепнала по добре оформеното и тяло.

Кони искаше това вече да свърши за разлика от сестра и,тя се чудеше защо Даниел само я сийна,но си помисли,че просто има работа по турнето.Рейчъл чакаше с нетърпение да запознае Кони с нейния приятел-Крисчън. 

Настан време и за партито.Миризмата на алкохол не бе любима на Кони,но реши да се пристраши и влезе вътре.Погледите на някой от момчетата в къщата се забиха в нея в момента в който влезе.А някой от момичетата я гледаха лошо,защото беше събрала повече внимание от тях.

Рейчъл:-Кони ела,запознай се с Крисчън.

Кони;-Приятно ми е да се запознаем.-тя се усмихана,на чернокосия младеж пред нея.

Крисчън:-Сестра ти ми разказва много за теб,но на живо си още по-събава.-той я огледа от горе до долу.Лицето и се изчерви като домат.-Сладка си когато се изчервиш.

Рейчъл:-Е аз ще ви оставя да си поговорите,а аз отивам за водка.И Крис,пази сестра ми.-той и кимна,а тя се скри в тълпата.

Двамата зпочнаха да си говорят.Крисчън смяташе Кони за приятна компания.Човек с който може даи се говори  да се споделя.Харесваше не само характера и, а и начина по който изглеждаше.Той усешташе как дънките ми стават тесни.Вече си представяше как крещи името му под него,от тези мисли се надърви още повече.

Той се приближи по-близо и по-близо до Кони и сложи ръката си на коляното и,там където беше скъсано.Тя се смееше на шегите които Крисчън пускаше и се забавлязаше много.Беше забравила за миг Даниел и се отдаде емоционално на друг.Забрави за Том и за разбитото си сърце.Сега т беше нов човек и беше щастлива.

Но  за секунди всичко се върна.Чуствата и емоциите бяха отново там.Вече се чудеше дали да заминава за Италия и да признае чуствата си на Даниел или да остане тук и да разбере какво ще стане с Крисчън.Хресваше и как я слушаше с интерес и как беше зайнтересован от нея.

Рейчъл:-Здравейте,забавлявате ли се?-каза тя и седна до Крис.

Крисчън:-Много даже!

Рейчъл:-Сестра ми искаш ли нещо за пиене?Водка?Бърбън?Бейлис?

Кониртни:-Благодаря си,но ще откажа.

Крисчън:-Защо,пийни малко.Няма да ти стане нищо.

Рейчъл:-Заповядай.-сестра и подаде червена чаша с прозрачна течност.-Не се бой,това е водка.-тя затвори очи и изпи всичко в чашата на екс.Усети как водката леко и лесно взе в нея,беше и приятно,но същевременно с това прогори гърлото и.

Крисчън:-Хареса и,донеси и още.-Рейчъл се усминаха многзначно и заприпка към кухнята. На връщане се върна с цяло шише и малки чашки за шотове.

Рейчъл:-Този път ще опиташ от текилата.-тя сипа в чашките пред тях и ги изпиха едновременно до дъно.

Кортни:-Това сякаш беше по-силно от водката.-каза тя като направи гримаса на неубодрение.

Рейчъл:-Бъркаш се нещо,ето...изпии още един и ще си като нова.-сестра и бутна чашата в ръцете и изпи всичко на макс.

След това още едначаша и още една и още една и така докато не изгубиха бройката. Рейчал беше заспала на бивана преди броени часове,а Кортми се смееше без причина.Беше се напила до козиркта.

Кортни:-Лошо ми е,и съм жадна и гладна...-започна да се оплаква .

Крисчън;-Ела да отидем в банята.-той и помогна дастане от дивана.

Кортни:-Какво ще правим тааам?Не мии сеее ходи.-Крисчън не и отговори,само я ядигна на ръце и занесе до банята.Постави я да седне до тоалетната,той и хавана коста и и каза 

Крисчън:-Искам сега от теб да си бръкнеш в гърлото .

Кортни:-Защооо?

Крисчън:-Не спори с мен,а го направи.-тя напваи това което и беше казано и си бръкна в гърлото и повърна.

НепознатDonde viven las historias. Descúbrelo ahora