1# Příjezd na Geekcamp ✅

735 31 16
                                    


2021 Léto

Přijela jsem poprvé na geekcamp.Byl to 4.turnus a byl tam i Mattem.Celkem dlouho na něj mám crush,ale je mi 15,a jemu 20.
Dost velký rozdíl...

Když jsem přijela,tak jsme každý dostali pokoj,a když jsem si odložila kufr,tak jsem šla do společenské místnosti.Tam nám dali instrukce,a pak už bylo vše v poho.Po obědě jsme zalezli do pokojů, ale já se nudila a nevěděla jsem co dělat.Řekla jsem si že se půjdu projít.Ze dveří pokoje jsem vyrazila s telefonem v ruce,byla jsem zamyšlená nad příspěvkem natolik, že jsem do někoho narazila.Byl to Mattem.Narazila jsem do něj takovou silou, až jsem na něj spadla.V tu chvíli jsme si s Matyášem koukali do očí,a oba jsme zrudli.Po celé chodbě se rozlehlo ticho.Nevěděla jsem v tu chvíli co mám říct.Tak jsem se zvedla,ale když jsem se zvedala,tak jsem omylem Matymu přejela rukou po břiše.Maty zrudl ještě víc než předtím.Jedna holka z vedlejšího pokoje jménem Nikola, nás vyfotila.Dala to na Insta storku,a označila tam mě a Mattema.Když jsem se zvedla,tak jsem pomohla Matyášovi vstát,a on mi poděkoval a odešel do svého pokoje.Po chvíli za mnou Maty přišel a řekl mi:„Hele,dneska je diskotéka.Nechtěla by sis semnou zatancovat?"
„Tak jo" řekla jsem s radostí.Po chvíli přišla moje spolubydlící a hodila na mě bodavý pohled.Maty se radši zvedl,a odešel do svého pokoje.A moje spolubydlící Káťa se mě ptá:„Co potřeboval?"
„Nic,jen se mě na něco ptal."
„Ahaaaaa"odpověděla Káťa podezíravě.Potom jsme uslyšeli jak nás vedoucí volají.Tak jsme se zvedli,a šli jsme ven.Hráli jsme nějaké hry,a potom následovala večeře.Když jsem přišla do jídelny,tak tam byl jediný volný stůl.seděla jsem tam sama a nikdo si nechtěl ke mě sednout.Tak jsem si odemknula telefon a začala scrollovat Insta a u toho jsem jedla.Občas jsem se na Matyho podívala,ale pak rychle pohledem uhnula.Maty se na mě podíval,a najednou se zvedl.Vzal si talíř s jídlem a šel směr stůl u kterého jsem seděla.Sedl si na židli vedle mě,a řekl:„Proč tu sedíš sama?".„Já?".„A kdo jinej?"řekl Matyáš a začal jíst.„Protože od té doby,co jsem na tebe spadla,tak se semnou nikdo nebaví.😒"řekla jsem otráveně.
„Tak se stebou budu bavit já😏."

Navždy spolu {Luttem} ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat