(K: Nejlepší kamarádka)
L: Ano???
K:Ahoj,hele můžu k vám? řekla ubrečeným hlasem.
L: Jasně že jo proč?Co se stalo?
K:Moji rodiče měli autohavárii a oba jsou mrtví.
L: Cože!?
K:Jo.Hele tak cca za pět minut jsem tam.
L:OkeyKamarádka típnula hovor já hodila telefonem o postel a rozbrečela se.
M:Co je?Co se stalo?
L: Rodiče mojí nejlepší kamarádky jsou mrtví.Měli autonehodu.
M:A koukám že to zasáhlo i tebe.
L: Jasně že mě to zasáhlo.Já je znala přes 2 roky,a já je měla ráda a brala je jako tetu a strejdu.
M:Neplakej.Klid.Hlavně se uklidni.
L:To nejde.Najednou někdo zazvonil.Zvedla jsem se z postele a utíkala jsem ke dveřím.Za dveřmi stála kamarádka s taškou a brečela.Hned jak mě uviděla,tak mě obejmula.
L:Luci
K:No?
L: Musíš mi vysvětlit co se stalo.A společně to vyřešíme ano?
K: Dobře.
L:Tak pojď.Dáš si věci nahoru a pak to vyřešíme společně s Matym.
K:Ehm...S Matym? Jakým Matym?
L:Jo počkej já ti to ještě neřekla.Tak pojď a dozvíš se to.Chytla jsem ji za ruku a dotáhla ji nahoru.
Když uviděla Matyho,tak se zastavila a koukala na Matyho.Já jsem se rozeběhla a skočila jsem po Matyášovi který právě vstával.Spadl zpět na postel a já spadla na něj.Trochu jsme se pousmáli,Maty se přetočil na mě a vstal.Pomohl mi taky vstát.
K:To je cute,a zároveň super, že chodíš s Matym.Tak strašně moc jsi ho milovala až jsi ho dostala.
L:Jo,to je fakt.Kamarádka se konečně usmála.
Hned jí ale úsměv spadl a zase se rozbrečela.M:Hele,já vím co se stalo.Lucku to taky hodně dostalo.A i přesto že se mi dva neznáme,tak já i moje přítelkyně jsme tu pro tebe.
K: Děkuju a obejmula mě a Matyho.
L:Taky tě máme rádi.Po dlouhém objímání jsme se pustili,a když jsem chtěla obejmout Matyho kolem pasu,tak se mě kamarádka zeptala.
K:Co to máš na té ruce?
M:Jedna holka na geeku jí pořezala ruku žiletkou.
K:Ty vole,tak to ne.
M:Ajo,tu ruku převážeme.
L:Tak jo.Sedla jsme si na postel a Maty mi odvázal obvaz.
M:Hele, podáš mi prosimtě tu mastičku.
K:Kde?
M:Je u Lucky v batohu.
K:Jo aha tu je.Kamarádka podala Matymu mastičku a u toho se podívala na mojí ruku.
K:To musíš mít aspoň centimetr hlubokou ránu.
L:Ne,jenom 4 milimetry
M:Ale pořád je to dost.
L:To jo no.
ČTEŠ
Navždy spolu {Luttem} ❌
Teen FictionCo se může stát, když Lucka omylem narazí na geekcampu do Mattema? Od nevinného nabourání do sebe až po společný život?To se dozvíš v mojí knížce.😘❤️