3# Vztah s klukem mých snů ✅

415 21 0
                                    

Když Maty odešel,tak jsem pořádně zabrala.Ráno jsem vstala kolem 7 hodiny,a šla jsem na snídani.Byla jsem jedna z prvních.Když jsem si vybírala co si vezmu k jídlu, když jsem měla vybráno a už jsem se otáčela,tak přišel Maty.
M:Ahoj zlato
L:Ahoj🤗
Matyáš se na mě podíval,dal mi pusu,a vzal mě za ruku.
M:Jdeme si sednout?
L:Jdeme?
M: Chodíme spolu, takže to nikomu vadit nemůže.Sedneme si tam kde jsme seděli včera.
L:Tak jo
Sedli jsme si s Matym ke stolu kde jsme seděli den předtím.
Najednou ale přišla Dominika s Káťou.
K: Můžeme si přisednout??
Maty se podíval na ně podíval bodavým pohledem a řekl:
Klidně, nemám s tím problém.
Když jsme oba dojedli, tak jsme se zvedli a šli jsme odnést nádobí. Když jsme nádobí odnesli, a šli jsme cestou ke stolu, tak se mě Maty zeptal.
M:A do kdy musíš to video vydat?
L: video? A jo to video Já na něj úplně zapomněla. Potřebovala bych ho sestříhat ale nemám tady notebook.
M:Tak já ti půjčím můj.Mám tam Vegas 14-tku.
L:Tak jo,děkuju.
M:Tak já ti ho pak po obědě donesu na pokoj.🙂
L:Tak jo,fakt moc děkuju.
M: Není zač 😊

Potom jsme šli celý Matyho tým na nějakou rozhlednu,a celou cestu tam jsme šli za ruku,ale na zpátek mě Maty nesl na zádech.
Nic mě nebolelo,a nebylo mi ani špatně.Ale i přesto mě Maty nesl.
Před campem mě položil na zem a zase jsme šli za ruku.
Hned jak jsme přišli a umyli si ruce,tak jsme šli obědvat.Potom jsme měli zase polední klid,a Maty mi donesl na pokoj jeho notebook.
L:Děkuju
M:jojo
L:Ehmmm...Maty?
M:No?
L:víš o tom že ten notebook je zamčený.
M:Jo, promiň
L: Dobrý v pohodě
Odemkl mi jeho notebook a otevřel Vegas.Jelikož jsem s Vegasem tolik neuměla,tak vedle mě na posteli seděl,a pomáhal mi.
Když jsme dostříhaly video,tak bylo kolem půl 2.Nechala jsem video renderovat,a šla jsem na záchod.Když jsem se vrátila,tak bylo video už dorenderované.
M:Hele tak chceš to hodit na net už teď?
L:Tak jo
Přihlásila jsem se na google účet, otevřela YouTube a zveřejnila video.
L:Počkej, hotovo!
M:Tak můžeme si jít třeba celý tým zahrát volejbal.Mistr v něm sice nejsem,ale umím ho.
L:Tak jdeme!Stejnak se tu nudím.





Navždy spolu {Luttem} ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat