Rychle jsem se převlíkla a šla jsem za Matyášem.Ten už měl připravený obvaz a mastičku.Ruku mi pořádně převázal a do začátku streamu zbývala už jenom 1 minuta.
Sedla jsem si na židli místo Matyho, který si sedl vedle na druhou židli a odsunul se.
Když jsem zahájila stream,tak jsem pozdravila:Ahoj, vítám vás tady všechny na streamu.Dneska si zahrajeme Minecraft hardcore.Zahrajeme si verzi 1.16áctku a jako hosta tu mám mého přítele Mattema!
Ahojky čauky kamarádi!
L: Kdo bude hrát první
M:Mě je to jedno.
L:Hele tak hraj ty.Jseš můj host.
M:Okey
L:Chci vám jenom oznámit že Maty na svůj hlavní kanál ještě dneska vydá girlfriend tag se mnou.Takže se můžete těšit.Já po streamu vydám Minecraft ale a mám v plánu točit room tour.No a možná vyjde i house tour.I když spíš ne, protože vy to tam znáte.Chat se hned začal ptát jestli budu bydlet s Mattemem.
L:Ne,nebudeme spolu bydlet.
Po téhle větě se chat sklidnil a já se začala nudit.
M:Hele,tak já mám i na Macu Minecraft 16tku.Jestli chceš tak si ho pusť a pojď hrát semnou.
L:Okey
Vstala jsem a šla k posteli kde byl Matyho notebook.Hru neměl ještě rozehranou, takže ji vypnul a vytvořil nový svět a nastavil multiplayer.Hráli jsme oba dva,a když jsem seděla vedle Matyho,tak mě napadlo polít ho vodou.Najednou ale přišel donate 1500kč.
Byla jsem za něj ráda,a poděkovala jsem odesílateli.Matyho dokonce napadlo samo od sebe se za ten donate polít vodou.Musela jsem se ale polít taky.Souhlasila jsem a Maty řekl:M:Tak mi donesem džbány s vodou.
Seběhli jsme dolů,napustili dva džbány a donesli je nahoru.
Sedli jsme si k počítači a zeptali se chatu jestli jsou ready.Všichni spamovali že jo.L:Okey, takže 3,2,1.....
M:Teď!A oba jsme se polili.Nedošlo mi ale, že mám na sobě tričko které když se namočí,tak je průhledný.Přes triko byla vidět moje vínová podprsenka,ale já o tom nevěděla.O nohu se mi otřela moje kočka a já se podívala dolů.V tu chvíli jsem si uvědomila že triko prosvítá.
L:Ou shit!
M:Co je?
L:Podívej se na moje tričko.Pohledem projel moje triko,zastavil se u prosvítající podprsenky.
M:Uuuuu,to se mi líbí.Proč se takhle nemůžeš polévat když jdem spát?
L: Protože jsi včera usnul,a mě se to moc nelíbí.
M: Proč?
L:Začíná mi být zima protože na mě fouká ten pitomej větrák a YouTube se to taky moc líbit nebude.Já se jdu převlíknout.
Vstala jsem a když jsem otevřela skříň,tak tam ležel můj merch který měl teprve vyjít.
Vzala jsem si ho na sebe,a šla jsem si sednout zpátky.Byla mi ale pořád zima.Zase jsem se zvedla a na posteli ležela Matyho mikina.Vzala jsem si ji na sebe,Maty se na mě podíval a já šla k němu.Sedla jsem si,a on řekl:M: Není to náhodou moje mikina?
L:Jo,já si jí půjčím.Maty se trochu odsunul,a před webku přisunul židli na které jsem seděla já.
M:Hej chate, chápete to?Já normálně nechám na její posteli mojí mikinu,a normálně teď mi jí už nevrátí.
L:Ale vrátím.Nestěžuj si.
Bylo kolem 10 a mi ukončili stream po dlouhém hraní minecraftu.
L:Tak a teď budem dělat co?
a vstala jsem ze židle.
M:Já bych věděl co teď.
taky vstal a začal mě líbat.
L:Tak fajn
Došli jsme až k posteli a začali jsme se svlékat.Dál si to umí domyslet každý.
M: Kde máš tu hezkou podprsenku kterou si měla na streamu?
L:Ta schne na židli.
M:Jo ahaaa,tak to jo.
Potřebovala jsem na záchod, takže jsem si oblíkla kraťasy a tričko z mého merche.
M:To je tvůj merch?
L:Jo,ale koupit půjde až za týden.
M:Tak to si koupim.Protože se mi líbí ten nápad.
L:Fakt? Díky.Já jdu teď na ten záchod.
M:Jojo
Přišla jsem ze záchodu a šla ke skříni.
Vyndala jsem nové, zabalené triko z mého merche a hodila ho po Matyášovi.M:Pro mě?
L:Ne asi.
M: Díkyyyyy....
K:Hele já jdu stream na ig.
M:Ok,tak u toho si můžeme zahrát FIFU.
ČTEŠ
Navždy spolu {Luttem} ❌
Teen FictionCo se může stát, když Lucka omylem narazí na geekcampu do Mattema? Od nevinného nabourání do sebe až po společný život?To se dozvíš v mojí knížce.😘❤️