Najednou ale všechny přístroje přestali pípat a Maty pomalu zavíral oči.
L:Ne!Maty, neopouštěj mě.
Mezitím už do pokoje přiběhli doktoři a Samuel mě odvlekl na chodbu.Já jsem se mu ale vyvlekla,a vběhla do pokoje zpátky.
Všichni doktoři už tam jenom stáli se sklopenou hlavou,a mě došlo co se stalo.Nechtěla jsem tomu uvěřit,a chytla jsem Matyho za ruku.Začala jsem brečet,a najednou přístroje znovu začali pípat.Doktor:Pane Bože!On to přežil?To není možné.
L:Jakto že zase žije?
S:Pretože má pro koho.Pre teba.
A Sam se usmál.
Rychle jsem se zvedla a šla jsem obejmout Sama.Když jsem se otočila,tak Maty pomalu otvíral oči.
M: Promiň, že jsem tě takto vyděsil.
L: Děkuju pane Bože.
Chytla jsem ho za ruku a hned jsem se zeptala Doktora,kdy může domů.Řekl že za týden.
---
Po týdnuKonečně jde Maty domů.Stýskalo se mi po něm.I když jsem měla vlastní postel,tak jsem spala v té jeho.Voněla totiž jako on.Na víkend k nám přijeli Vitaa a Dejzr.Byli rádi že to Matyáš přežil.Musel ale ležet v posteli a mít klidový režim.Každých 10 minut jsem za ním chodila do pokoje,jestli něco nepotřebuje.Po celém dni jsem byla unavená,a když jsem šla do kuchyně,tak Vitaa s Deyrem vstali,a přišli ke mě.
V:Hele,my ho pohlídáme.Běž si lehnout.
L:Ne dobrý,to zvládnu.
D:Ne, nezvládneš.Běž si lehnout.
L:No tak jo......
Šla jsem k Matymu do postele.Lehla jsem si, přikryla se,a otočila se k němu zády.
M:A já myslel že po tom dlouhým týdnu něco bude.
L:A ty máš na to náladu?
M:Si piš že jo.Na tebe vždycky.
L:Tak jo
Přetočila jsem se na druhou stranu,lehla si na něho a začala ho líbat.Když jsem se odtáhla pro trochu vzduchu,tak Maty zašeptal „Tohle mi celou dobu chybělo".
ČTEŠ
Navždy spolu {Luttem} ❌
Teen FictionCo se může stát, když Lucka omylem narazí na geekcampu do Mattema? Od nevinného nabourání do sebe až po společný život?To se dozvíš v mojí knížce.😘❤️