„Aby se náhodou někomu z nich něco nestalo" řekla jsem potichu Matyášovi.
M:Asi by jsme se tam měli jít potichu podívat.
L:Tak jdemePotichu jsme vstali a oblékli se.Když jsme vyšli ze dveří a potichu došli do kuchyně,tak tam na stole seděl Vitaa který se líbal s Deyrem.Jelikož jsem šla první,tak jsem se zastavila a začala jsem couvat.Matyáš ale do mě naboural a potichu řekl "au!"
„Pššš..."M:Jo, promiň. zašeptal a u to ho se podíval směr stůl.
M: Ó můj bože
L:Ticho,couvej.
Rychle jsme zacouvali do pokoje a tam se začali smát.
M: Myslíš si že Vitaa chce Deyra.Nebo že spolu chodí dokonce.
L: Nevím,ale podle toho co jsme před chvílí viděli tak asi jeden po druhém jedou.
M:Já chci vědět jestli si ráno budou něco pamatovat.
L:No,potom co vypili tak si myslím že si nebudou pamatovat nic.
M: Počkej já je skočím vyfotit.
Maty odešel a já jsem byla na telefonu.
Šla jsem na Instagram.Na Vitově instastorce byl Vita a Deyr jak si dávají pusu a tam bylo napsáno:
Nechtěli jsme to přiznat ale já a @dejzromir_ spolu chodíme už 2 měsíce.Maty přišel do pokoje s telefonem v ruce na kterém měl taky Vitovu storku.
„Oh shit" řekli jsme oba najednou.
M:Si děláš prdel?
L:Ne?
M: Žeby opilá slova, upřímné myšlenky?
L:Asi jo,ale zrovna mi dva nemáme co říkat.😂
M:To máš pravdu.
L:Hele tak já to vyscreenshotuju a jdeme spát
M:OkeyVyscreenshotovala jsem si Vitovu storku a šli jsme spát.Ráno jsem se vzbudila jako první a šla jsem na záchod.Když jsem vycházela ze záchodu tak do mě vrazil Vita, který běžel zvracet.
Jo,já měla pravdu.😏
Když jsem přišla do pokoje,tak už jsem viděla Matyho s mastičkou a obvazem v ruce.
M: Musím ti převázat tu ruku,aby se ti brzy uzdravila.
L:Tak jo.
Sedla jsem si na postel.Maty si sedl vedle mě,a začal mi sundávat obvaz.
Když obvaz sundal,tak jsem měla pořád řeznou ránu hlubokou asi 4 milimetry.M:Au...To muselo bolet.
L:Jo,bolelo to a furt to..au! Opatrně
M: Promiň, promiň, promiň!Maty vzal mastičku a opatrně mi začal ránu mazat.Potom mi ruku pořádně zavázal,obejmul mě,a dal mi pusu do vlasů.
„Promiň"
„Za co?" odpověděla jsem Matymu.
„Za to že jsem nepřišel dřív.Kdybych přišel dřív,tak by se tohle nemuselo vůbec stát, mohl jsem ti pomoct."
ČTEŠ
Navždy spolu {Luttem} ❌
Roman pour AdolescentsCo se může stát, když Lucka omylem narazí na geekcampu do Mattema? Od nevinného nabourání do sebe až po společný život?To se dozvíš v mojí knížce.😘❤️