#18 Edit videa bylo peklo ✅

249 14 0
                                    

Maty ležel na posteli, stříhal a já se zvedla a šla za ním.On si sundal sluchátka a podíval se na mě.
L:Zlato?
M:No?
L:Hele mám problém.
M: Jakej?
L: Dělá mi to "Duchy"
M:Ahaaaa.

Maty se zvedl a šel k počítači, chvíli u počítače seděl,a pak se zase zvedl.

M: Hotovo.
L: Děkuju.
M:Jojo

Lehl si a stříhal dál.Já taky usedla za počítač a během 2-3 hodin jsem měla dostříháno.
Zvedla jsem se, protáhla se a když jsem šla k posteli,tak jsem si všimla že Maty spí.Bylo kolem 10 a já se ani nedivila že spí.Vzala jsem jeho notebook a podívala se kolik toho má sestříhaného.Měl třičtvrtě videa hotového.Tak jsem ho přikryla a lehla si vedle něho.Dostříhala mu video a nechala ho ve vegasu a zavřela notebook.Zalezla jsem si pod deku k Matymu a když jsem usínala,tak jsem cítila že se Maty otočil a dal svojí ruku přes můj pas.Ja se jenom usmála a usnula.Měla jsem noční můru, takže jsem se vzbudila už kolem 4 ráno.Nevěděla jsem co dělat a tak jsem zapnula stream na Instagramu.Přišlo mi tam skoro 400 lidí a pořád se ptali kde je Maty.Začalo mě to štvát,a tak jsem natáhla ruku a šel vidět spící Mattem a vedle něho já.
Najednou v chatu začali létat věty jako:

Vy jste krásný pár.
Omg,vy jste mega cute.
Maty je roztomilý když spinká.

L:Jojojo,mega roztomilej je.

Potom už byly samé klasické otázky byly něco jako jak se máš, a takhle jsem streamovala až do 5, protože jsem začínala být unavená.Když jsem vypla stream,tak jsem šla po schodech dolů,a najednou jsem si uvědomila že jsme si s Matym brali s sebou jednu Kofolu.Vyběhla jsem pomalu nahoru a šla k mému batohu.Vyndala kofolu,napila se a šla do postele.Lehla si a projížděla telefon.Sotva jsem otevřela instagram,tak se mi ukázalo že mám 6 označení na fotkách.
Všech 6 označení bylo na jedné fanpage.Byly to fanarty na mě a Matyho.Mega moc se mi líbily, takže jsem je olikovala a dala si je na Story.Bylo půl 6 a já už zase nemohla usnout.Pořád jsem se převalovala a pak mě to přestalo bavit, takže jsem šla stejně zpátky na ig.Pak mě napadlo, co asi dělají Vitaa s Deyrem.Otevřela jsem Direct a viděla jsem že je Vitaa aktivní.
Napsala jsem mu jak se má a on mi napsal že dobře.Ptal se proč jsem tak brzo vzhůru,a já mu odpověděla že se mi zdála noční můra.On na to odpověděl jen aha a když jsem se zeptala co dělá on,tak mi poslal video jak sedí u compu,hraje Minecraft a Deyra jak spí v jeho posteli.

-Ou,tak to si užij Minecraft.Já nebudu rušit.😂
Byla poslední věta,kterou jsem napsala.Usnula jsem totiž a spala jsem až do 8.Když jsem se vzbudila tak Maty pořád ležel vedle mě.Opatrně jsem se zvedla a šla do kuchyně udělat snídani a kafe.
Udělala jsem toustový chleba s nuttelou a společně s kafem je položila na tác a odnesla je nahoru do pokoje.Maty už byl vzhůru a seděl v posteli.

L: Dobré ráno, ohnivý Legolasi😂

A dala jsem mu pusu.

M: Nedělej si že mě srandu.

L: Já si z tebe srandu nedělám.

Maty se začal smát.

M:Hele nechceš převázat tu ruku?Včera večer jsme se na to vykašlali.

L:Jo,to bys mohl.Tak po snídani.

Sedli jsme si na postel a začali jsme jíst.

M: Už teda víš na jakou školu půjdeš?

L:Jo

M: Takže chceš jít na jakou školu v Praze?

L: Půjdu na stavební školu.Ale i přesto že budu mít vystudovanou stavební školu, tak si půjdu za svým snem a budu tatérka.

M:Ooooo,my lady chce být tatérka a u toho stavět baráky.Hmmm....Tak to máš co dělat.

L:To víš že jo 😂

Dojedli jsme a nevěděli co budeme dělat.
Maty navrhl že můžeme dát stream na YouTube.Zapla jsem na stream odpočet a šla jsem se převlíknout.Nastavila jsem časovač na 20 minut.



Navždy spolu {Luttem} ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat