#25 Nečekané překvápko

245 14 7
                                    

Potom ráno se náš život vrátil do normálu.Já v klidu chodila do školy,Maty a Samo si většinou natáčeli,nebo streamovali.Dejzr a Vitaa si nakonec adoptovali syna,a já také nadále pokračovala s YouTube.Jezdila jsem na Geekcamp jako youtuberka,a takto to trvalo až do mých 19ti let,kdy jsem odmaturovala.Byla jsem šťastná,ale to jsem ještě nevěděla co se stane...Dva týdny po maturitě,jsem se probudila ve dvě hodiny ráno s pocitem na zvracení.Opatrně jsem se zvedla abych nevzbudila Matyho a běžela jsem na záchod.Klekla jsem si k záchodu a začala zvracet.Hlavou mi hned projelo co se asi děje.Vstala jsem a šla do mojí taštičky,kterou mám na hygienu, když někam jedu.Vyndala jsem z ní krabičku ve které byl těhotenský test.Původně v ní byly dva,ale jeden už jsem použila když jsem si to myslela před pár měsíci.
Zhluboka jsem se nadechla a snažila se uklidnit.Udělala jsem si těhotenský test a pak už jsem jenom čekala až ukáže jestli jsem těhotná nebo ne.Procházela jsem se po koupelně a přála si aby byl negativní...Ale marně.POZITIVNÍ.Fuck.Najednou jsem slyšela jak někdo ťuká na dveře od koupelny.

S:Luci, děje sa niečo?
L:Samo?
S: Áno?

Šla jsem ke dveřím a odemknula je.
L: Pojď dovnitř

Samuel vešel dovnitř.

S:Čo sa děje?

Podala jsem mu test a podívala se na něj.

S:To si robíš srandu zo mňa?
L:Ne, věř mi.
S:Ale však to je zlaté že budeš mať bábätko.
L:Ale však mi je 19...

Najednou do koupelny přišel i Maty.

M: Co tady děláte?
L:Ehm..Nic
S: Nič,len by si mal vedieť že budeš mať bábätko...
L:To si neměl říka...
M: Cože budu?
L: Mít dítě?
M: Počkej, počkej, počkej.Ty jsi těhotná?
L:Noooo*Udělalo se mi zase na zvracení a běžela jsem k záchodu,a vyzvracela jsem se*
L:jo?
M: Takže já budu táta!*zakřičel na celý barák a já se lekla*
S:Ano, budeš táta,ale teď drž hubu.

Matyáš začal Sama objímat.

M:To musíme oslavit
L:Hm,ale beze mě
M: Proč?
S:Je těhotná,ona nemôže piť alkohol
M: Ajo vlastně, promiň


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 19, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Navždy spolu {Luttem} ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat