Przeprosiny cz.2

1.2K 27 7
                                    

Aizawa Shota:

Od tamtej sytuacji minął tydzień pod czas którego nie odzywaliście sie do siebie nawet słowem. Zastanawiałaś sie nad jego słowami rozmyślając nad tym czy to ty zawiniłaś.

Shota bardzo za tobą tęsknił. Dopiero ten dystans który sie między wami utworzył uświadomił mu jak głupi był mówiąc to. Na którejś lekcji wychowawczej poprosił cie abyś została po lekcjach.

Siedząc w klasie i czekając na ciebie obmyślał jak ma cie przeprosić za to abyś mu wybaczyła. Jego rozmyślania przerwała twoja osoba wchodząca do klasy. Wstał i podszedł do ciebie.

-(y/n), przepraszam. Nie wiem czemu wtedy powiedziałem to co powiedziałem (masło maślane, eh~Aut), jednak brakuje mi ciebie. Prawda jest taka, że nie byłem pewny czy ten związek przetrwa. Jednak kocham cie i nie chce tego kończyć.

Mówił i spojrzał na ciebie oczekując reakcji. Ty po chwili układania dobie jego słów, podeszłaś i przytuliłaś go. Odrazu objął cie ramionami wtulając nos w twoje włosy.
_____________________________
Kirishima Ejiro:

Od waszej sprzeczki mineło kilka godzin podczas których starałaś się skupić na nauce, na którą tak się umierałam. Jednak nie potrafiłaś się skupić a materiał za nic nie chciał wejść ci do głowy. Odstawiłaś książki z zeszytami i spojrzałaś na telefon.

~"Może ma rację?"
Pytałaś się w myślach wzdychając.Postanowiłaś jednak napisać do chłopaka o spotkanie w parku. Chciałaś go przeprosić i spędzić czas tak jak o to prosił.
Ubrałaś się w sukienke/dżinsy i crop-top (co wolicie~Aut) poczym wyszłaś.

Czerwonowłosy odczytał twoją wiadomość podaczas powrotu do domu. Odpisał, że będzie i odrazu ruszył w kierunku parku. Nie lubił się kłócić szczególnie z tobą a była to wasza pierwsza sprzeczka.

Gdy zobaczyłaś swojego rekinka uśmiechnełaś się lekko i przytuliłaś.

~Przepraszam,miałeś racje. Nie mogę ciągle siedzieć nad tymi książkami.

Chłopak uśmiechnął się i oddał ttulasa całując cię krótko w usta. Zaczęłam pasmo twoich włosów za ucho i położył dłoń na twoim policzku a drugą otulił w talii.

-No już,ja też przepraszam. Rozumiem, że zależy ci na tych egzaminach jednak nie możesz całe dnie siedzieć nad książkami. Co ty na to aby pójść na kręgle?

~Jestem za
_____________________________

Ohayo!!

Gomene, że nie było mnie tak długo na wattpadzie oraz iż są tu jedynie dwie ppostacie, jednak jedynie na nie mam pomysł.

Dziękuje wam z całego serca i bardziej za 9k odczytów tych scenariuszy. Naprawdę nie myślałam, że kiedykolwiek trafi to do aż takiej ilości osób.

Kocham was i naprawdę przepraszam za tak długą nieobecność. Postaram się jeszcze w ten weekend dokończyć rozdział z przeprosinami i myśle nad jednym Rozdziałem 😏

Życze wam zdrówka, dbajcie o siebie i jeszcze raz OGROMNE podziękowania.

Bajo~

❤︎𝐵𝑜𝑘𝑢 𝑛𝑜 𝐻𝑒𝑟𝑜 𝐴𝑐𝑎𝑑𝑒𝑚𝑖𝑎 𝑆𝑐𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑜𝑠❤︎   [Zawieszone💔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz