Izuku Midoriya:
Todoroki. Wydałaś mu się interesująca już pierwszego dnia, gdy uciekłaś z klasy wraz z Izuku. Gdy spędzał z wami więcej czasu zaczął czuć do ciebie coś więcej, ale nie chciał sprawiać przykrości swojemu przyjacielowi więc trzyma to dla siebie.
Katsuki Bakugo:
Neito. Tak, sam król sarkazmu, wieczny wróg 1A zrozumiał iż żywi do ciebie uczucie potocznie nazywane "miłością". Nieprzyzna się jednak do tego nikomu przez fakt iż chodzisz do 1A oraz, że jesteś z naszą kochaną bombką. Jak on cię "nienawidzi".
(Sarkaźmik~Aut)Todoroki Shoto:
Mirio. Tak, spodobałaś się mu podczas wspólnej lekcji. Wtedy w kawiarni chciał cię poderwać (nieudolnie~Aut). Gdy dowiedział się, że jesteś z Todorokim odpuścił jednak dalej po cichu do ciebie wzdycha.
Hitoshi Shinso:
Yamada. Tak, może cie to mocno zdziwić jednak nasz krzykacz odkrył, że czuje do ciebie "mięte". Ukrywa to jednak ze względu na to iż jest nauczycielem. No i też przez Shinso. Jest on w końcu podopiecznym(nie chciałam pisać,że synem~Aut) Aizawy, jego najlepszego przyjaciela. Biedaczek.
Kirishima Eijiro:
Mina. Tak, wpadłaś w oko naszej kosmitce. Zakochała się w tobie odrazu gdy tylko pierwszy raz cię zobaczyła. Boli ją fakt iż nigdy nieodwzajemnisz(?) jej uczuć jednak jest twoją przyjaciółką i cieszy się twoim szczęściem.
Aizawa Shota:
Mezo. Mu wpadłaś w oko już pierwszego dnia gdy zaproponowałaś mu, że oprowadzisz go po szkole. Po czasie tylko pogłębiał swoje uczucie jednak gdy powiedziałaś mu, że już kogoś masz, chłopak lekko się podłamał. Niepokazywał tego jednak i nadal spędzał z tobą czas jakby nic się nie zmieniło.
Yamada Hizashi:
Tsuyu(?). Tak, nasza żabka zauroczyła się w tobie już pierwszego dnia szkoły. Próbowała też jakoś cię poderwać jednak ty albo uznawałaś to za żart albo mówiłaś wprost, że nic z tego nie będzie. Cóż...nasza żabcia nie ma łatwo.
Hawks (Keigo Tamaki):
Toshinori. Tak, nasz symbol pokoju zauważył, iż zaczął czuć do ciebie coś więcej. Był zbyt nieśmiały aby ci o tym powiedzieć. Gdy dowiedział się o tym, że jesteś z Keigo lekko się podłamał i karcił samego siebie.
(Wybaczcie ale nie miałam na niego pomysłu~Aut)Ohayo~
I jak wyszedł mi rozdział?
Pytam bo miałam na to pomysł już od jakiegoś czasu, a zależy mi na waszej opini. Chciałam również poinformować iż teraz rozdziały mogą pojawiać się rzadziej(?) zewzględu na to iż został mi ten i jeszcze jeden nadprogramowy rozdział a napisanie następnych trochę mi zajmie. Co do uzupełnień niestety musicie poczekać. Pojawią się ale no w swoim czasie. Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe.Bayo~
CZYTASZ
❤︎𝐵𝑜𝑘𝑢 𝑛𝑜 𝐻𝑒𝑟𝑜 𝐴𝑐𝑎𝑑𝑒𝑚𝑖𝑎 𝑆𝑐𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑜𝑠❤︎ [Zawieszone💔]
FanficJak tytuł mówi tutaj będą scenariusze z postaciami z Bnha. ~Osiągnięcia~ #9 Yamada - 25.04.2020r. #48 Aizawa - 25.04.2020r. #14 Yamada - 12.05.2020r. #15 Yamada - 19.05.2020r. #12 Overhaul - 19.05.2020r. #31 Midorya Izuku - 19.05.2020r. #35 Bak...