Kłótnia/Zdrada cz.1

1.6K 36 27
                                    

(Rozdział pisany podczas słuchania piosenki z mediów❤︎)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Rozdział pisany podczas słuchania piosenki z mediów❤︎)

Midoriya Izuku:

Od dwóch tygodni twój chłopak zaczął spędzać każdą wolną chwile ze swoimi przyjaciółmi, a konkretniej z Uraraką i Lidą(?).
Na początku nie miałaś z tym problemu. Nie chciałaś aby Izuku zaniedbał ich przez fakt, że jesteście razem.
Wszystko ma jednak swoje granice. Nawet w weekendy nie mieliście chwili sam na sam.
Dzisiaj są twoje urodziny i miałaś cichą nadzieje, że chociaż dzisiaj spędzicie czas razem. Cóż...przeliczyłaś się.

~ Izu-chan, co powiesz na to aby spędzić ten dzień na oglądaniu różnych filmów/anime?
(w zależności co wolicie. Ja wybieram anime xd~Aut) 

- Wybacz (y/n) ale jestem już umuwiony z Lidą i Uraraką.

Gdy poraz enty usłyszałaś to zdanie coś w tobie pękło. Czułaś się zaniedbywana. Tak jakbyś nic nie znaczyła dla naszego brokułka.

~ Deku mam dość. Od dwóch tygodni każdą wolną chwile poświęcasz tej dwójce.

- (y/n) zrozum, że to są moi przyjaciele

~ Rozumiem to jednak nie zapominaj tego, że ja jestem twoją dziewczyną i również chciałabym spędzić z tobą czas. Zapomniałeś już, że dzisiaj są moje urodziny?

-……

~ Gratuluje w takim razie pamięci.
Wyminełaś go i skierowałaś w strone wyjścia ze szkoły.

~ A i zapomniałabym.
Odwróciłaś się do chłopaka, który patrzył na ciebie z obawą w oczach.

~ Mam nadzieje, że Uraraka będzie lepszą dziewczyną.
Mówiąc to przyspieszyłaś kroku zostawiając zaskoczonego i załamanego chłopaka za sobą.

(Tą "historie" miałam napisaną w moim zeszycie. Troche ją zmieniłam. Heh~Aut)
_________________________
Todoroki Shoto:

Szłaś korytarzem w strone sali. Miałaś w planach pójść ze swoim chłopakiem do kina, po lekcjach, i chciałaś wybrać z nim film.
Gdy weszłaś do środka zobaczyłaś Todorokiego i Yayorozu.
Lekko sie spiełaś bowiem nie przepadałaś za nią,a świadomość iż leci na twojego chłopaka jeszcze bardziej wzbudziła twoje obawy.
Gdy chciałaś poinformować ich o swojej obecności Momo pocałowała heterochromika w usta.
Przez chwile stałaś nieruchomo wpatrując się w  nich jednak szybko się otrząsnełaś, i podchodząc do nich z całej siły spoliczkowałaś chłopaka.

~ Jesteś idiotą.
Chłopak spojrzał na ciebie ze łzami w oczach wiedząc, że to co stanie się teraz zaboli go trzy razy bardziej.

~ Nie pisz do mnie ani nie dzwoń bo i tak nie masz po co. Zrywam z tobą.
Wydukałaś przez łzy i zmieniając się w kruka wyleciałaś z sali przez owtarte okno.
_________________________
Katsuki Bakugo:

Siedziałaś z Miną w galerii jedząc lody i plotkując na różne tematy.
Gdy podeszłaś do kasy aby zamówić wam po kawie, Mina zauważyła nie ciekawą sytuacje.
Mianowicie Katsukiego przytulającego się z jakąś dziewczyną.
Gdy wróciłaś zastałaś dość mocno zdenerwowaną kosmitke.  (kocham ją tak nazywać~Aut)

~ Ej co ty taka wściekła?

- Spójrz do tyłu
Zrobiłaś to o co poprosiła i nie mogłaś uwierzyć własnym oczom. Twój chłopak obciskiwał się z obcą dziewuchą. Miałaś ochote przywalić mu w twarz jednak nieuśmiechało ci się robić tego w samym środku galerii.
Po prostu przeszłaś obok nich z Ashido w taki sposób, że dość mocno szturchnęłaś go w ramię.
Chłopak odwrócił się z zamiarem zbesztania tego kto to zrobił jednak gdy zobaczył ciebie zesztywniał i nie wiedział co ma zrobić.

~ Widze, że masz nową dziewczyne. Gratuluje tylko, że my zerwaliśmy dopiero teraz. Szczęścia życzę(?).
Odeszłaś z kosmitką jak najdalej. Katsuki zastanawiał się tylko czy słyszałaś jak jego serduszko rozbiło się na milion kawałków.
___________________________

Kirishma Eijiro:

Była końcówka roku i co za tym idzie egzaminy końcowe. Wiedząc jak wymagający jest wasz wychowawca, większość wolnego czasu spędzałaś na nauce. Nie podobało się to twojemu chłopakowi, który czuł się przez to zaniedbaby.

- (y/n)-chan co powiesz na wyjście do kina? Puszczają dzisiaj kolejną część (f/m).

~ Wybacz Kiri.
Z chęcią bym z tobą poszła, ale muszę uczyć się do egzaminów.

- Egzaminy i egzaminy. A co ze mną? W ogóle nie spędamy razemczasu.

~Kiri zrozum, że zależy mi na zdaniu ich z dobrym wynikiem. I nie przesadzaj.
Przeciesz pare dni temu byliśmy na lodach.

- Nie to ty nie rozumiesz. Nie możesz każdej wolnej chwili poświęcać tylko i wyłącznie nauce.

~ Nie musisz się o mnie martwić. Wybacz ale musze się jeszcze pouczyć do

- Nie no pewnie. Ucz sie.
Chłoapk odszedł zdenerwowany a ty siedziałaś nad książkami i miałaś ochote sie rozpłakać.

(Wybaczcie ale Kiri to takie bubu i nieumiem(?) sobie wyobrazić kłotni z nim~Aut) ____________________________

Ohayo~

Tak tak....Wiem nie ma wszystkich postaci ale to dlatego, że nie na wszystkie mam pomysł i też dlatego, że chce wstawić wam jakiś rozdział. Mam nadzieje, że podoba wam się.
Polecam puścić sobie piosenke z mediów.
Powiedzcie czy tylko ja tak kocham sundtrack z musicalu "Dear Evan Hansen"?

Życzę miłego dnia

Bayo~

❤︎𝐵𝑜𝑘𝑢 𝑛𝑜 𝐻𝑒𝑟𝑜 𝐴𝑐𝑎𝑑𝑒𝑚𝑖𝑎 𝑆𝑐𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑜𝑠❤︎   [Zawieszone💔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz