Gdy "zgubi" cie w sklepie

1K 32 7
                                    

Midorya Izuku:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Midorya Izuku:

Byłaś z Izuku na zakupach. Gdy weszliście do męskiego sklepu, Izuku poszedł w kierunku nowej kolekcji bluz z wizerunkiem AllMight'a.
W tym momencie zadzwoniła do ciebie Mina. Nie chciałaś rozmawiać w sklepie więc wyszłaś i usiadłaś na ławce przed nim.
W tym momencie chłopak miał zamiar zapytać cię, którą bluzę powinien wybrać. Zdziwił się gdy nie zastał cie w miejscu, w którym się rozeszliście.
(to ma w ogóle sens?~Aut)

Szukał cie po całym sklepie (który swoją drogą był dość spory).
Gdy nadal nie mógł cie znaleźć odłożył bluzy na miejsce i wyszedł ze sklepu. Jakie było jego zdziwienie gdy zastał cie siedzącą i gadającą przez telefon, przed sklepem.
Odetchnął i podszedł do ciebie, tuląc od tyłu na co pisnęłaś zaskoczona.
Dostałaś lekki ochrzan od naszego brokułka a tak serio to po prostu wyznał ci jak bardzo się martwił.
__________________________
Todoroki Shoto:

Było mega gorąco a ty i Shoto szliście do sklepu spożywczego aby kupić potrzebne składniki na Sobe.
Weszliście i chłopak poszedł po potrzebne składniki.
Z racji iż było ci naprawdę gorąco stwierdziłaś, że poczekasz na chłopaka przed sklepem. Akurat blisko była ławka ulokowana w cieniu. Wodząc ją od razu ruszyłaś w jej stronę.

Chłopaka zdziwiwił fakt, iż nie było cie w sklepie. Szybko podszedł do kasy i kupił co miał kupić w głowie mając już najgorsze scenariusze.

A co jeśli ktoś cie porwał?

Heterohromik(?) wyszedł pospiesznie ze sklepu lecz uspokoił go widok ciebie siedzącej na ławce w cieniu.
Kolorowo-włosy podszedł do ciebie i siadając obok przytulił cie do swojej "zimnej" strony, mówiąc przy okazji jak bardzo go wystraszyłaś i że masz więcej tak nie robić.
___________________________
Kirishima Eijiro:

Byliście w galerii, gdy to chłopak dostał sms od swojej mamy aby zrobił zakupy. Chodziło o kupienie prezentu, który miał być dla kuzyna czerwono-włosego.

Byliście już w sklepie gdy to twój rekinek zauważył grę, która zapewne byłaby idealnym prezentem. Gdy chciał spytać cię co sądzisz o tym pomyśle zorientował się, że nie ma cie w pobliżu. Rozejrzał się po całym sklepie jednak nigdzie nie mógł dostrzec twojej osoby. Zmartwił się a gdy wyszedł ze sklepu i nadal nie mógł nigdzie cię znaleźć zaczął rozważać czy nic ci się nie stało.

Jako, że był to wyjątkowo zimny dzień postanowiłaś kupić wam po gorącym kakao na rozgrzanie. Miałaś też na nie ochotę więc poszłaś nie informując o tym swojego chłopaka.

Kirishima widząc cię z dwoma kubkami w rękach odetchnął i zaśmiał. Pocałował cię w policzek i przytulił krótko.
____________________________

Katsuki Bakugo:

Tu była sytuacja podobna do Kirishimy tylko, że Mitsuki wygoniła Katsukiego z domu na zakupy a ten wyciągnął cię że sobą. Że skwaszoną miną szłaś obok wybuchowego blondyna.

Gdy Katsuki wszedł do środka ty postanowiłaś zostać przed nim aby poczekać na swojego chłopaka. Nie chciało ci się łazić po sklepie gdy pogoda nawet dopisywała. Siedziałaś na ławce naprzeciwko sklepu przeglądając media nie telefonie.

Katsuki dopiero po czasie zorientował się, że nie ma cie przy nim. Odszedł cały sklep przy okazji wracając czyjeś koszyki i trącając ludzi. Prawie doszło do kłótni jednak gdy zauważył cię przed sklepem ruszył w twoim kierunku zapominając o siatce z niezapłaconymi zakupami.

Gdyby nie ty to pewnie doszłoby do kłótni jak nie rękoczyny jednak udało się uspokoić go. W drodze do domu na słuchałaś się jaką to idiotką nie jesteś, że tak zniknełaś. Jednak nigdy nie zapomnisz tej pięknej twarzyczki gdy wymamrotał, że się o ciebie martwił i bał.
____________________________

Gomene, że tak długo to pisałam jednak nie mogłam totalnie wymyśleć nic na Katsukiego i Kirishimę.
Wiem też, że nie są to wszystkie postacie jednak chciałabym już wstawić wam jakiś rozdział.

❤︎𝐵𝑜𝑘𝑢 𝑛𝑜 𝐻𝑒𝑟𝑜 𝐴𝑐𝑎𝑑𝑒𝑚𝑖𝑎 𝑆𝑐𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑜𝑠❤︎   [Zawieszone💔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz