KK: Leydim akumayı hemen yok etmeliyiz!!!... Leydim?!?
UB: Kara Kedi bu büyü çok güçlü beni ele geçiriyor
Kara Kedi koşarak Uğur Böceğinin yanına gitti. Yerde yatan beden kendisini paniğe sokmaktan başka bir işe yaramıyordu. Başından ve göğsünden aldığı yaralar soğuk zemini kana bulamıştı. Biip Biip sesleri duyunca Leydisinin gerçek kimliğini öğrenecekti. En sonunda dönüşümünün süresi bitti ve kostüm ışıltıyla kaybolmaya başladı.
Önce maskenin bir yarısı sonra diğer
Kara Kedi'nin söyleyebildiği tek şey iseKK: Merinette?
Hawk Moth 'un kahkahaları her bir yandan yansıyıp kulaklarına gelirken yok edici gücü artıyordu. Sakin olması gerekirdi ama kucağındaki beden onun aşık olduğu kişiydi ve arkasındaki kişi ona zarar vermişti. Kara Kedi hızla "Kedi Klizmim!" diye bağırıp Hawk Motha hamle yaptı. Klizmlı eli ile boğazına yapışıp Hawk Moth' un kül olup uçuşunu izledi.
M: K.k.Kara Ked.d.di
Kedi arkasını dönüp Merinette' yi kucakladı ve
KK: Dayan Merinette Usta Fu' ya gitmeliyiz
Kız sessizce inliyordu. Kara Kedi'nin tek bildiği şey acele etmesiydi.
***~***
30 dakikadır Usta Fu' dan haber bekliyordu Adrien her geçen saniye yüreğinden bir parça koparırken ağlamamak için de 30 dakikadır çabalıyordu. Plagg cebinden süzülüp yüzüne doğru baktı.
P: Bende 1 hafta boyunca beklediğim peynirimi sen çöpe atınca yıkılmıştım dost....
Adri: Plagg sırası değil
Plagg uzatmadan susup cebine geri girmişti. Kafası çok karışmıştı. Merinette Uğur Böceğiydi. Hawk Moth' u öldürmüştü. Başının ağrıdığını hissetti Adrien yere çöküp beklemeye devam etti
3 saat sonra***
Kaydırmalı kapı açılınca hızla kalktı Adrien. Usta Fu çömüş gözüküyordu. Konuşmaya başladı.
UF: Adiren Merinette daha fazla burada kalamaz büyüm onu 1 hafta içinde kendine getirir ama buradan gitmelisiniz.
Adri: Tamam usta....İçeri girebilir iyim?
UF: Merinetteyi al ve git
Adrien başıyla onaylayıp içeri yavaş adımlarla girdi.
Merinette nin sadece göğsü hareket ediyordu. Uzaktan bakan öldü diyebilirdi. Eliyle yüzüne dokundu kızın. Buz gibiydi. *Plagg pençeler* ortalığı saran yeşil ışık saniyeler içinde onu Kara Kediye dönüştürmüştü. Eğilip Merinette yi kucakladı. Aklına takılan şeylerden biri ise nereye gidecekleri idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE MERİNETTE
FanfictionKK: Leydim akumayı hemen yok etmeliyiz... Leydim? UB: Kara kedi beni ele geçiriyor Kara Kedi koşarak Uğur Böceğinin yanına gitti. Yerde yatan beden kendisini paniğe sokmaktan başka bir işe yaramıyordu. Başından ve göğsünden aldığı yaralar soğuk zemi...