𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢...𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚜, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚜𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞.
𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚞𝚕𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚜 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍-𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚖 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝙸 𝚝𝚛𝚒𝚙 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 ... 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎!
𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 he
𝚛𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚜 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢.𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝚖𝚢 𝚋𝚞𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖; 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗 𝚙𝚎𝚎𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢. 𝙾𝚗 𝚊 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢?
𝚆𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚋𝚞𝚝 he 𝚘𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖.
"Hey," 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜.
"Hi " 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖- 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖?! 𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜'𝚗𝚝/ 𝚊 𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚛 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐
-look no talk. I look at him he looks at me looking at him.-𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚞𝚐 "Ow!" 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚕𝚍. "Wake up (𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ) ugly (𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ)" 𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚢𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚌𝚔 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚏𝚊𝚗 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚎.
"James! what did I tell you about that fan?! Sleep in your own room if you want it on."
"(𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ) sorry.."
"Chilly! No" 𝙸 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚍𝚘𝚐 Chilly 𝚠𝚑𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚠 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 as if it's chilly. 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚐𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚜𝚎𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗.
𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚊𝚕𝚊𝚛𝚖 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔 "Dang it Im late! Bye James love you!" 𝙸 𝚜𝚊id 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚎 𝚘𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝙸𝚖 𝚜𝚘 𝚐𝚕𝚊𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑.
YOU ARE READING
Honey/ Berries and Jam
RomantizmJam is recruited for the wrestling team, but her crush is on the team what happens when he finally notices her?