Egemen antalya'dan ozan yerli.
Şimdi benim ağam çok sert biri böyle sürüsünün alfası falan böyle ben nasıl eriyorum ama pipili hanım bro ağamı betimlerken sonra bir gün yine bir bölümde bir pasaja denk geldim çok yorum vardı merak ettim girdim biraz üste çıktım çıktım ve çıktım keşke çıkmaz olaydım ağam sürü alfası ağam benim canım ağam sert has aşiret erkeği hayvansı seksi ağam uke'imiş...
Ben kendimi nerelere atam ben... amınakoyayım vurun beni dedim ilk görünce az kalsın tuz ruhu ile domestos karıştırıp içecektim ama ağamın vahşi ve hayvansı seksiliği aklıma gelince ha bir de azak götü ağamı çalar benim yokluğumda diye düşünce vazgeçtim intihar etmekten.
Tabii ben bu imkansız aşk arasında sıkışmış yanarken adını bilmediğim cnm biricik bbğm ozana tutulmuş , karslı olan ozana...
İyi tamam olabilirsin yani aşık noolcak ama onun haberi yoktu ki benim diğer cnm biricik bbğm de ozana aşıktı...
Fakat iyi güzel biz bunlara aşığız ama işin en can yakan kısmı da buydu ki ağamın ve ozanın bizlerden haberi yoktu...
Bu can acımızı betimlemek isterim: hani relax bir şekilde evde yürürsün ve nasıl olduğunu anlamadığın bir şekilde gariban kuş parmağın sehpanın köşesine çarpar ardından yerdeki su birikintisine çurablarınızla basarsınız ya işte o acı bizim ağam ve ozanımız için çektiğimiz acı...
Benim cnm biricik bbklrm ozan için kapışmaya başladılar bir anda ne olduğunu lanet olsun ki anlayamamıştım ilk başta çünkü ağama olan aşkımdan love sarhoşu olmuştum , Alakazey bu cnm bbğm ozanım benim dedi bir anda HOAYDAAAAA hemde yanımızda selambenlucifer cnm bbğm varken ben dedim aha yarrağı yedik ağamın aşireti duymasın beni gelin almazlardı valla.
Neyse en son hoaydaaa demiştim ben , lucifer hemen atladı ordan HAYIRDIR AMK OZANIM DERKEN
Sonra kazey birden hararetlendi
Yarram neyini anlamadın ozanıMM işte diye diyince, lucifer o benim ozanım lan hoşt dedi tam kazey konuşacakken ben lafa atladım lan siz burda ozan için şaaparken yaveri ozanla aldatan berivan ozanı sulu götürüp sulu getiriyor diyince bizim kızlar dondu kaldı ben tam onlarla ilgilenecekken ağamı gördüm ama... ama ağam, olamaz ağam bunu bana nasıl yaparsın , ağam sen benim her şeyimdin nasıl yaptın bunu bana sen çok hayvansı orman kokan bir seksi sürü alfasıydın ben şim- of ama ağam çok... çok hayvansı orman kokan bir seksi olduğu geldi aklıma benim üstüme kuma getirsede olur bugünlük es geçebilirim hrrr ağammmbugün ki mükemmel bölümün sonuna geldik yarım görüşmek üzre cnm.
PipiliHatun sana mükemmel bir ship buldum ağam ve benden bile daha mükemmel oldunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cko İmknaszı Lvoe
Hayran Kurgu@pipilihatun un bir doğu meselesi adlı hikaye kitabında ki karakterlere aşık olmamızla başlamıştı halbu ki her şey...