Minęło trochę czasu od kąt zostałam skrzywdzona. Raph zawsze przy mnie był przy mnie. Przychodziła do mnie April która dawała mi spisać lekcje. W międzyczasie rozmawiałyśmy. Obecnie spacerowałam z Raphaelem po dachach. Rany prawie mi się zagoiły. Musiałam się oszczędzać. Szczególnie w szkole. Na szczęście na wychowaniu fizycznym nie ćwiczę.
-Raph?- Spytałam spoglądając na niego.
-Tak?- Spytał się spoglądając na mnie.
-Mogę ci zaufać?- Spytałam się go, a Raph w odpowiedzi skinął głową.- Chodzi o rzecz... Którą cały czas przed tobą ukrywam.- Powiedziałam ze spuszczoną głową.- To było 10 lat temu. Miałam wtedy 5 lat. Miałam kochających rodziców i starszego brata. Pewnego dnia do mojego rodzinnego domu przyszło kilku mężczyzn. Mówili coś o pieniądzach. Mój ojciec powiedział im, że nie ma pieniędzy. Kiedy mój brat wszedł jeden z mężczyzn go złapał i... W pewnej chwili ten mężczyzna wbił nóż w szyję mojego brata. Inny mężczyzna strzelił z pistoletu w mojego ojca. Zginą najprawdopodobniej od razu. Dwóch mężczyzn mnie wsadzili mnie i moją mamę do jakiejś ciężarówki. Zabrali nas na Ukrainę gdzie kazali mi...- Nie chciałam kończyć bo zaczęłam płakać. Poczułam jak Raph mnie przytula.
-Przykro mi. Ale ze mną możesz czuć się spokojnie i bezpiecznie.- Powiedział gdy weszliśmy do domu mojej ciotki. Przez pierwsze dni ciocia nie ufała Raphowi. Ale z czasem zaufała. Usiedliśmy na łóżku w moim pokoju. Włączyłam byle jaki film i zaczęłam go z Raphem oglądać.- Sita?- Spytał się, a ja spojrzałam na niego.
-Tak?- Spytałam.
-Ja... Kocham cię.- Powiedział patrząc na mnie.- Jesteś dla mnie kimś więcej niż przyjaciółką.- Dodał głaszcząc mój zarumieniony policzek. Nasze twarze zaczęły się powoli zbliża aż... Doszło do pocałunku.
CZYTASZ
Uprowadzona i zraniona.
Historia CortaPewna dziewczyna ze zniszczonym dzieciństwem. Dziewczyna z pomocą mamy ucieka z Ukrainy. Po czasie dziewczyna dociera do Stanów Zjednoczonych gdzie odnajduje dom swojej krewnej. Po jakimś czasie zaprzyjaźnia się ona z Raphaelem. Czy dziewczyna powie...