Oameni noi.

370 15 1
                                    

Hey, eu sunt Jessica Niver. Am 17 ani. Am parul saten si ochii mei sunt caprui. Locuiesc în Londra.

Totul a început când tata a fost mutat cu serviciul de la Los Angeles în Londra

Viața mea a fost putin " dărâmată " de aceasta plecare. În LA aveam toate amintirile. A fost destul de greu să mă despart de toate acele sentimente care le-am trăit acolo. Dar am o viață nouă. Acum e totul mai anormal decât era înainte.

La școală.

Prima mea zi în școala asta în Londra. E ceva cam ciudat. Dar cred ca o să mă acomodez.

Am intrat în clasa, evident fără intrare care mi-a facut-o profesorul.

Era ceva ciudat în acea clasa... era un băiat, atât de... wow. Era superb. Ochii verzi, par cârlionțat, buze superbe. Era un băiat extrem de...wow iar lângă el stătea un alt băiat cu parul castaniu și ochii căprui la fel de frumos ca cel cu ochii verzi. Erau amândoi superbi.

Profesorul striga catalogul. Iar eu eram cam pe la sfârșit. După mine a urmat Zayn Malik băiatul care avea ochii căprui și mă topea când îl vedeam. După el au mai fost câteva persoane iar băiatul cu ochii verzi se ridica și profesorul îi spune numele:

- Harry Styles .

- Prezent domnule. spune el uitându-se la profesor cu o fata de absent în situație.

- Domnule Styles, ce apariție. Ați decis să mai treceți pe la școală. Impresionant.

Harry dă ochii peste cap și se așează.


* * *

Pauza mult dorită a venit. M-am dus la fereastra și mă uitam afară când dintr-o data se aude o voce ce mă lasă lata :

- Hey. Sunt Zayn, Zayn Malik cel care e după tine la catalog .

- H-hey . Sunt Jessica. Poți sa îmi spui Jess . spun eu bâlbâita și în același timp încercând sa rămân în picioare.

- Ești noua nu ? Ce ai zice de un tur? mă întreabă el zâmbind.

- Da. Daca vrei tu. spun eu încercând sa nu para evident ca mă holbam la fata lui pentru ca era perfecta.

- Haide !

* * *


După turul de care am avut parte de la Zayn m-am dus în clasa ca să îmi iau geanta era Harry cu gașca lui unde era și Zayn și alți 3 băieți.

- Scuze nu am vrut să vă întrerup . Eu plec . spun eu lundu-mi geanta și încercând să plec din clasa.

De ce încercând ?! Pentru ca o voce extrem de suava îmi striga numele . Era Harry.

- Jessica stai!

M-am întors și l-am văzut pe Zayn făcându-mi semn să stau. În Zayn aveam încredere.

-Hey . Cred ca mă cunoști. Sunt Harry...Styles.

- D-d-a . Te cunosc . Tu ești Harry. spun eu încercând sa par calma.

- Hai vino puțin în clasa. spune el zâmbindu-mi.

- Okay. . . S-a întâmplat ceva ?

- Nu . Nui nimic. Fără cunoștință cu Liam Payne, Niall Horan și Louis Tolmilson iar pe Zayn cred ca îl știi.

- Da îl știu pe Zayn. Bună Zayn. spun eu uitându-ma in ochii lui Zayn

- Bună Jess! spune Zayn schițând un zâmbet.

-Eu sunt Louis Tolmilson . spune Louis întinzând mana .

- Eu sunt Liam Payne. spune Liam făcându-mi cu ochiul.

- Iar eu sunt Niall Horan . spune Niall lăsând capul în jos și zâmbind.

- Mă bucur să vă cunosc băieți . Acum am și eu 5 prieteni noi. spun eu zâmbind.

Deodată simt o mana care mă atinge de talie . Era Harry. M-am uitat la el și el la mine iar eu m-am rușinat și am dat capul în jos . M-am uitat la Zayn el era cam rosu la fata și se încrunta spre Harry. Atunci m-am dus spre el și l-am pupat pe obraz și mulțumindui pentru turul scolii. Am plecat din clasa necrezand ce am făcut. Când am ieșit din clasa Zayn a sărit pe Niall de fericire.

Când am ajuns acasă mă gândeam la Zayn cât de supărat era pe Harry. De asta l-am pupat .

* * *

Mă trezesc la 02:34 noapte ca îmi vibrează telefonul.

- Cine naiba e la ora asta ? mă întreb eu.

Văd pe ecranul telefonului un număr și răspund:

- Alo ? spun eu.

- Bună Jess . Sunt eu Harry . Scuze pentru ora asta.

- E ok. Spune. Ai o problema? zic eu trezindu-ma instant.

- Vroiam să știu dacă ești bine și dacă ești libera miercuri seara.

- Harry esti un dragut. Da sunt bine . Iar miercuri ? Da sunt libera.

- Bine. Scuze ca te-am trezit.Ne vedem la școală. Somn ușor. Pa.

- Noapte buna.

Nu îmi vine sa cred ! Harry tocmai ma invitat la o întâlnire ?! Îi trec numărul de telefon în memorie .

Sper ca va plăcut primul capitol! :) Nu uitațivotați daca va plăcut ca să vad și eu ! Kisses :* ♡♡♡


DTS (Dragostea te schimba)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum