Harry nedokázal přestat myslet na Severuse, o kterém si myslel, že je Adrew. Přemýšlejte o tom, jak ho nemůže poznat, když je kouzelníkem, dokonce i teď se o Harrym mluví v kouzelnickém světě. "Možná celý život žil ve mudlovském světě." Pomyslel si Harry nahlas. Netrvalo dlouho, než Harry konečně zjistil, kde je Andrewova kavárna. Podíval se na její jméno a tiše řekl „Každá maličkost je důležitá." Jméno mu připomnělo jeho roky v Bradavicích, všechno bylo důležité. Zasmál se a vzpomněl si na profesora Snapea, který ho okamžitě pokáral za každou chybu. Jen jednou se usmál, něčemu co Snape udělal. A to bylo tehdy, když Snape udeřil Rona přes hlavu učebnicí, když Umbridgeová opustila učebnu. Natáhl ruku a stále měl na ruce jizvu, kterou od ní dostal. Protože musel psát, nesmím vykládat lži. I když by se s ní už nikdy nesetkal, stále ji nenáviděl, její růžové šaty a kočky na těch talířích. Otřásl se, ale pak se uklidnil a vstoupil do kavárny. Ozvalo se příjemné cinknutí od zvonku nad vstupními dveřmi, rozhlédl se kolem sebe a všiml si hezkého designu a pultu, kde byl Severus a připravoval kávy. Potom vzal tác a donesl všem zákazníkům kávu a dokonce rozdával sušenky, které vypadaly, jako by byly domácí. Harry se zářivě usmál a všiml si několika židlí u pultu a jen jedna byla obsazená. Rozhodl se sednout na jednu. Severus odložil tác a otočil se k němu „Co vám mohu nabídnout?" Podíval se na Harryho. ,,Ach to jsi ty." Harry se zašklebil. "Zníš zklamaně, jsem na sezmanu nevítaných?" Severus si odfrkl „Ne, ale omlouvám se, že ještě žádný takový seznam není." Harry se zasmál „Ach, ale jestli můžu chtěl bych bílou kávu a mohu se zeptat, jsou ty sušenky domácí?" Severus přikývl. ,,Ano, sušenky jsou domácí, jsou tu čokoládové, lískový ořech nebo třeba borůvka." Harrymu skoro tekly sliny, jen slyšel o sušenkách. Chtěl něco říct, ale Severus pokračoval „Myslím, že ti dám odkáždě jednu , když tě tu vidím téměř slintat." Harry se usmál a Severus začal připravovat objednávku.
ČTEŠ
After all this time? (Snarry)
RandomNový nebo již tak známý příběh? Starý nebo nový nepřítel? Mrtvý nebo živý? Je to opravdu o co tady běží? Nebo osud znovu nastaví zvláštní způsob, jak věci napravit? Nové prostředí nové příběhy, je to opravdu tak? Co když se mrtvá minulost vrací a kl...