11.

110 13 2
                                    

Harry se rovnou pustil do sušenek, když jim Severus konečně donesl objednávku. Jason si upil ze své kávy a neubránil se překvapenému výrazu ,,Tohle je výtečné." Harry se usmál ,,Na tyhle sušenky to nemá." Mezitím co se Harry ládoval sušenkami, tak Jason nenápadně pokukoval po Severusovi. Sledoval ho, jako by se snažil najít jednu chybu Severusovi. Samozřejmě, že Severus o pohledu věděl, ale dál se věnoval hostům a dalším věcem v kavárně. Po zavíračce se Jason omluvil a odešel domů a Harry začal mluvit na Severuse. Harry začal zjišťovat, že Severus je dobrý společník v tom, že poslouchá. Vskutku Severus poslouchal každé slovo a občas odpověděl. Harry mu vyprávěl o kouzelnickém světě, jaké to tam teď je, když je Voldemort pryč. Taky mu vyprávěl o Snapeovi. Severus nevěděl proč, ale začal cítit stesk. Začalo mu chybět staré já. Začali mu chybět Bradavice, chyběl mu občas i Brumbál a ty problémy, které s Potterem byly. Od srdce se zasmál, ale jaksi to nebylo k tématu, takže se Harry podivil ,,Čemu se směješ?" Severus se na něj podíval a došlo mu, že se zasmál nahlas ,,Ehm nic, jen jsem si na něco vzpomněl, ale to bys nepochopil." Harry jen podiveně kývl ,,Víš jednou bych chtěl zase mluvit s profesorem Brumbálem. Slyšel jsem, že je možné s kouzelníky mluvit i jinak než jen přes ty obrazy. Neexistuje na to nějaký lektvar?" Otočil pohled k Severusovi, Severus začal přemýšlet ,,Nejsem si tím úplně jist, ale zkusím se podívat." Harry se pousmál ,,Třeba bych potom mohl mluvit i se Snapeem..." Severusovi neunikl smutný konec té věty, ale Harry pokračoval ,,Mohl bych se omluvit, jak za sebe, tak i za svého otce. Celou dobu jsem Snapea nenáviděl, ale až teď mi dochází, že mě vždy chránil. Nebýt jeho, tak by mě profesor Quirrell shodil z koštěte, nebo když se Remus Lupin přeměnil na vlkodlaka, tak sebe použil jako štít na ochranu mou a mých přátel. A já ho za zády nazýval netopýrem..." Severuse překvapila takhle slova a dal jemně Harrymu ruku na rameno ,,Jistě by to pochopil." Harry se zasmál ,,Celý kouzelnický svět mě nazývá hrdinou, ale nebýt Snapea a samozřejmě nebýt mých přátel a mé rodině nejsem tak daleko, ale Snape riskoval celý život, byl to dvojitý agent, chtěl bych mu tak moc poděkovat. Ne mu jen přinést jednu přísadu do lektvarů na jeho hrob." Severus málem zakopl, opravdu Potter chodí k jeho hrobu a přináší mu tam přísady? Severuse začal Harry neskutečně udivovat a už mu došlo, že Harry opravdu nebyl, jako James Potter. Severus se rozhodl trochu zariskovat ,,Sice nyní nežiji v kouzelnickém světě, ale nebyla tvá matka Lilly?" Harry se na něj překvapeně podíval ,,Ty jsi znal mou matku?" Severus jemně přikývl ,,Ano, kdysi ano." Harrymu to udělalo radost ,,Vyprávěj! Prosím!" Severus se nadechl a vydechl ,,Dobře."

After all this time? (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat