12.

58 8 2
                                    

Harry se jako dítě opřel do židle a hleděl na Andrewa, čekající na příběhy o jeho matce Lily Potterové. Severus se podíval na Harryho. Nadechl se a vydechl ,,Tvá matka byla milá Nebelvírka, která když mohla tak pomohla. Nebála se práce a byla chytrá." Harry se hrdě usmál ,,A mám oči po ní ano ano, sice měla jinou barvu, ale to je jen detail." Severus zvedl prst ,,Pozor možná jste měli rozdílné barvy očí, ale to není důvod proč ti profesoři tvrdili, že máš Lily Potterové oči. Důvod byl ten, že zářili sílou stejně." Harry byl v úžasu ,,To jsem ani nevěděl! Andrew ty jsi byl určitě v Havraspáru!" Severus se zamračil ,,Ne – Nekřič tady tak. Ano byl jsem ve Havraspáru. Byli jsme s Lily dobří přátelé. Rozuměli jsme si." Harry se usmíval ,,Byly jste přátelé až do skončení vašeho času v Bradavicích?" Severus si povzdechl ,,Bohužel ne, jednou když mě šikanovalo pár studentů, tak se mě zastala a pomohla mi. Akorát jsem dřív nechat proudit hněv než mysl. Pohádali jsme se a od té doby už nebavili. On asi mezitím našla Jamese Pottera a jeho partu. Poté s Potterem už zůstala vzali se a měli tebe. Příběh u konce." Harryho štěstí pokleslo ,,A neřekneš mi ještě něco, když jste byli přátelé?" Severus se zvedl ,,Někdy jindy stále tu mám práci." Harry kývl ,,Slibuješ?" Severus se ušklíbl ,,Slibuji." Poté odešel za bar. Harry s Jasonem tam ještě chvíli zůstali, než Jason musel odejít. Harry čekal na Andrewa až do zavíračky. Severus vyšel ven a všiml si klepajícího se Harryho, sundal si kabát a došel k němu. Přehodil přes něj svůj kabát ,,Tady, však už začíná zima." Harry se nervózně zasmál, ale do kabátu se zabalil ,,Ale co ty?" Severus mávl rukou ,,Jsem na zimu zvyklí. Pojď, můj dům je blíž zůstaneš přes noc." Harry se usmál a kývl. Došli k Severusovi, kde mu udělal horkou čokoládu a dal mu ještě nějaké sušenky. Harry se do toho hned s chutí pustil. Severus si mezitím uklidil pár věci a posadil se naproti k němu do křesla. Harry se na něj s plnou pusou a drobky usmál. Severus zadržel úsměv a kývl ,,Jen si dej." Vzal si knihu a začal si číst. Poté, co Harry spořádal všechny sušenky a vypil čokoládu, okamžitě usnul na gauči. Severus přes něj přehodil deku a nechal ho spát ,,Jen se vyspi ty malý Bambi."


After all this time? (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat