4.

97 12 3
                                    

Dělal kávu a v klidu přemýšlel, věděl, že ho Potter nepozná, nebylo to možné. Najednou uslyšel zasebou Potterův hlas, „Um... dobré ráno." Vrátilo ho to z myšlenek do reality. Otočil se a podíval se na svého tvrdohlavého studenta. Uvědomil si, že se Potter vůbec nezměnil. Vlasy měl stejně rozcuchané jako vždy, kromě kulatých brýlí měl kontaktní čočky. Prostě se z něj stal  vysoký a pohledný mladík. Podívali se na sebe a Severus prolomil to podivné ticho ,,Dobré ráno, dělám kávu, dáte si taky?" Harry byl trochu zmatený , ale rozhodl se důvěřovat neznámému muži ,, Ano, děkuji." Severus se otočil a nalil dvě černé kávy "Posaďte se, prosím, na pohovku v obývacím pokoji." Harry jen přikývl a odešel. Po chvíli Severus přišel se dvěma šálky, položil jeden šálek před Harryho na menší stůl a posadil se na židli a usrkl si kávu. Harry byl  trochu nervózní a také usrkával kávu z jeho šálku. Cítil příjemné teplo a velmi dobrou chuť ranní kávy. Olízl si rty a znovu usrkl. Potom položil šálek zpět na stůl a přerušil ticho „Umíte skvěle připravovat kávu" Severus jen přikývl a jemně se zašklebil. „To by byla ostuda, kdybych neuměl připravit dobrou kávu, když už několik let vlastním kavárnu." Opravdu to byla pravda, Severus už nějakou dobu takto pracoval. Severus si tuto práci opravdu užívá. Jedním z důvodů, proč tu práci miloval, bylo díky tomu že mohl experimentovat s kávou. Vyzkoušel různá spojení a namíchal jednu kávu s další, dokud jednou nevyrobil kávu, kterou nyní všichni pijí v kavárně, kde pracuje. Takže dostane více peněz,díky tomu  nemá problém s financováním. Harry byl nadšený zprávou, že jeho spasitel pracuje s kávou. Ano, normální člověk by řekl ,, Hmm a co?" Ale Harry přemýšlel ,,Líbí se vám práce s kávou? Všichni říkají, že je to nudné a snadné." Severus se hořce zasmál. "Opravdu to říkají ti, kteří nemají představivost, ale já ano. S kávou můžu dělat různé věci, vylepšovat její chuť, hustotu a další věci. Mým oblíbeným koníčkem s kávou  je vytvářet na ní různéornamenty, vypadá to hezky a nejde jen o kávu." Harry pozorně naslouchal a když Severus mluvil o ornamentech, tak sklopil pohled. Podívalse  přímo do jeho šálku na kávu a zjistil, že tam ještě něco z ornamentu zůstalo,to se mu líbilo.

After all this time? (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat