Severuse překvapilo, že Harry přišel tak brzy. Myslel si, že na něj rovnou zapomene. Pousmál, potom trochu vykulil oči a hned měl zase svůj nic neříkající pohled. Musel být připravený, cítil že se blíží něco špatného a tušil, že s tím Potter bude jako obvykle nějak spojený. Severus rovnou zamítl Ty víš, koho jako nebezpečí. Věděl, že ho Harry už porazil navždy. Ale přeci cítil, že kouzelnický svět plus i mudlovský svět budou v nebezpečí. Tušil, že bude muset vyjít ze stínu. Stát se zase Severus Snapeem, ale chtěl to vůbec... Život Andrewa Jamese Wooda se mu líbil. Byl to klidný život, muže, co vlastní kavárnu a zvládá to sám. ,,Sám.." pronesl potichu Severus a vzpomněl jsi, že i v jiném životě je stále sám. ,,Říkal si něco?" Ozval se za ním Harryho jemný hlas. Severus se na něj otočil ,,Oh ne nic jen jsem přemýšlel nahlas. Tady je tvoje objednávka." Položil Harrymu na stůl jeho bílou kávu s asi 10 deseti sušenkami. Harry se zářivě usmál ,,Děkuji jsi štědrý." Harry se rovnou pustil do jedné sušenky, která byla s kousky čokolády. Kousl si a po chvíli polknul. Úsměv se mu rozšířil a zasněně se podíval na tu sušenku. Severus si toho po chvíli všiml a nemohl si nechat ujít poznámku ,,Nemám už začít připravovat svatbu?" Harry zamrkal a pak se podíval na Severuse ,,Ha ha moc vtipné. Ale jsou neuvěřitelně výtečné." Severus se ušklíbl ,,Ovšem, že jsou, pekl jsem je já." Harry se usmál, ale úsměv u uvadl, když uslyšel kousek dál někoho šeptat, nebo se spíš pokoušet šeptat ,,To je Harry Potter, chlapec, co přežil a porazil Ty víš koho." Harry si povzdechl, Severus nakrčil nos a pak koukl na Harryho ,,Počkej, než zavřu, pomůžu ti s tím." Harry to nepochopil, ale dál si tím nelámal hlavu a začal pít svou kávu a ujídat skvělých sušenek.
ČTEŠ
After all this time? (Snarry)
AcakNový nebo již tak známý příběh? Starý nebo nový nepřítel? Mrtvý nebo živý? Je to opravdu o co tady běží? Nebo osud znovu nastaví zvláštní způsob, jak věci napravit? Nové prostředí nové příběhy, je to opravdu tak? Co když se mrtvá minulost vrací a kl...