8.

83 11 8
                                    

Harry tedy počkal do té doby, než Severus zavře kavárnu. Celou dobu nechápal, co by po něm Severus mohl chtít nebo jak by mu chtěl pomoct. Severus k němu došel ,,Půjdeme ke mně a já ti udělám mnoholičný lektvar či nějaký jiný, aby tě nepoznali, kdo jsi." Harryho to překvapilo, myslel si, že Andrew se nezajímá o lektvary, ale dalo se to čekat, když měl rád přípravu kávy. Harry začal být nervózní ,,Ne to po tobě nemůžu chtít, zaplatím ti ty přísady." Severus se zamračil ,,Bez diskusí Pottere." Harry trochu vykulil oči, ten tón mu tak strašně profesora Snapea. Severusovi došlo, jak to vyznělo a raději se otočil a rozešel. Harry se hned rozešel za ním, když ho došel zkusil navázat konverzaci. ,,Zněl jsi jako můj bývalý profesor z Bradavic. Učil tehdy lektvary a jeden rok měl obranu proti černé magii." Severus dostal trochu obavy, ale nedal nic vyjít na povrch ,,A jaký byl ten tvůj profesor?" Harry se nadechl, ale nic nakonec neřekl, až po chvíli ,,No, ze začátku jsem ho nenáviděl, myslel jsem, že mě chce zabít, ale postupem dalších ročníků mi došlo, že nebyl tak zlý. Myslím, že mě celou dobu bránil kvůli mé matce. Kdysi s ní byl kamarád, ale matka si vybrala mého otce místo něj. Myslím, že proto mě on nenáviděl, kvůli tomu, že jsem byl podobný otci. Myslel jsem, že mu můj otec nic neudělal, ale než Snape zemřel dal mi jeho slzy a já je nalil do myslánky a zjistil jsem, že ho můj otec šikanoval." Severus neřekl ani slovo a přikývl a pomyslel si ,,On si toho pamatuje víc o mě než ze všech hodin lektvarů, co kdy měl."

After all this time? (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat