Adım Kerem, yirmi yaşında hala ailesi ile birlikte yaşayan genç bir erkeğim. Benim hikayem yıllardır aşık olduğum bir kadına sonunda ilgimi belli etmeye karar vermemle başladı, kadın yaklaşık kırk yaşında ve annemin yakın arkadaşı Ayfer, ayrıca evli olması da sorun olabilirdi. Ama kadının biraz rahat birisi olması, benimle sık sık samimi espiriler yapması beni cesaretlendiriyordu. Eskiden kadının yaptığı espirilere sadece gülmekle yetinsem de artık yalnız kalmayı başardığımız da karşılık veriyordum. Kadın annemin yakın arkadaşı olduğu için sıkça bize oturmaya gelirdi, ya da biz onlara giderdik. Birkaç gün önce annem ve babam akrabaları ziyaret etmek için köye gittikleri için evde yalnız kalmıştım, bende evdeki yalnız günlerimin tadını çıkarıyordum. Kapının çalınması ile yerimden kalktım, kapı deliğinden baktığımda gelenin Ayferin benimle yaşıt kızı Sibel olduğunu farkettim. Kapıyı açarak "Naber güzellik?" dedim, bana gözlerini devirerek "Ya annem duyacak böyle deme" diye çirkefleşti hafifçe. Eski neşesine dönerek "Annem sana yiyecek birşeyler getirmemi söylemişti" dedi, ona göz kırparak "Yiyeceği boşver, evde yalnız mısın?" diye sordum, kız bana yaklaşarak fısıldar gibi "Kapı dışındayız azcık dikkatli konuş, komşular duyacak" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍓Komşum🍓
Short StoryKendisinden yaşça büyük, evli ve annesinin yakın arkadaşı olan olgun bir kadına aşık yetişkin bir adamın ilginç hikayesi. Yargılamak yerine tadını çıkarmaya bakın.